להקת המחול הייצוגית של פרדס חנה כרכור "הורה אביב" חזרה מביקור בגרמניה

0

במהלך הביקור בגרמניה התארחו הרקדנים בבתי תושבי העיר הלבר, אשר קיבלו אותם בזרועות פתוחות והעניקו אירוח חם ולבבי במיוחד. במהלך כל ימי השהות, הופיעו הרקדנים בערים שונות בפני הקהילות המקומיות והיהודיות, תוך שילוב ביקורים בערים ואתרים שונים, לרבות מחנה ההשמדה ברגן-בלזן. הפרויקט היפה מתנהל 27 שנה ומטרתו עידוד היכרות עמוקה וחיזוק הקשר בין ישראל לגרמניה.

כרמית פוקס מנהלת להקות "הורה אביב" מספרת כי :"  להקת המחול "הורה אביב" נבחרה לפרויקט זה היות ומשמשת חלון לתרבות והפולקלור של העם היהודי ולהיסטוריה שלו בפרט. באוקטובר הקרוב תגיע משלחת של בני נוער גרמנים לביקור בישראל ותתארח בבתי הרקדנים."

מן המועצה נמסר: " פרדס חנה כרכור הוא ישוב הבולט בעשייה האומנותית והתרבותית הענפה ובשל הריכוז הגבוה של האמנים היוצרים במושבה. ללא ספק,  "הורה אביב" היא אחת ההצלחות הגדולות שלנו בתחום המחול אשר מצמיחה כעת דור חדש של רקדנים צעירים אשר נושאים בנוסף בגאווה את תפקידם כשגרירים נאמנים לתרבות, לעם, לישוב  ולהיסטוריה של העם היהודי. כל הכבוד לכם! אנו גאים בכם על הבחירה בכם לפרויקט ועל הייצוג המכובד לישוב, למדינה ולשורשיה היפים של התרבות הישראלית . "

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.