"סיפור חוזר" גם בבית אליעזר

0

המיזם "סיפור חוזר" פתח שלוחה במתנ"ס בית אליעזר. זוהי השלוחה השנייה שמפעיל המיזם בחדרה, ומצטרף לחנות שנחנכה לפני מספר חודשים ברחוב הנשיא בעיר.

פינת מכירה וקריאה

"סיפור חוזר" הינו מיזם חברתי הפועל כחלק מעמותת "שכולו טוב", המעודד שימוש בספרים מיד שנייה ומופעל על-ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים, במטרה לאפשר להם הזדמנות תעסוקתית שווה ובכך לסייע בשילובם  בקהילה.

מפעילי המיזם מציינים כי בנוסף לתרומה החברתית קהילתית, יש ב"סיפור חוזר" גם תרומה סביבתית, מאחר שקריאת ספרים מיד שנייה מצמצמת את נזקי ייצור הנייר ובכך תורמת לסביבה ירוקה יותר.

כל ספר עולה 20 שקלים, כאשר 10 שקלים  מיועדים לעמותת “שכולו טוב" ו-10 שקלים מיועדים למתנ"ס לטובת קידום פעילויות נוער. ניתן לתרום ספרים ולקבל 5 שקלים זיכוי לקנייה על כל ספר. מלבד קניית ספרים, ניתן גם להגיע לחדר "סיפור חוזר" ולקרוא בפינת ישיבה מזמינה.

שלוחת בית אליעזר פתוחה בימי שני בין השעות 9:00 עד 11:00, ובימי חמישי בין השעות 16:00 עד 17:00. בשתי השלוחות ניתן לרכוש את הספרים הן בקנייה במקום והן דרך אתר האינטרנט של "סיפור חוזר" (rebooks.org.il).

"סיפור חוזר" הוא אחד ממספר מיזמים של עמותת "שכולו טוב" העוסקת בתעסוקה שיקומית, ביניהם רשת "ערכותי", עמדות מכירה בפריסה ארצית הפועלת בקניונים ובמרכזי קניות, לשיווק מוצרי בעל ערך מוסף חברתי; רשת בתי קפה "סברס" (סניף של הרשת ממוקם במרכז חדרה). כמו כן, לקבוצה יש מפעלים לייצור סבונים, שוקולד, נרות ועוד, הפרוסים בכל הארץ.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.