חברת כרמית מיסטר פיקס מקימה מפעל חדש באזה"ת פרדס חנה כרכור – קיסריה

0

החברה, מקבוצת אינרום תעשיות בנייה בע"מ , הינה המובילה בתחום ייצור תשומות לענף הבניה בישראל, מתחילה בימים אלו את בנייתו של מפעל לוחות גבס חדשני המושתת על טכנולוגיות מתקדמות ביותר, שיאפשר לייצר את כל מגוון לוחות הגבס לפנים ולחוץ

חברת כרמית מיסטר פיקס מקבוצת אינרום תעשיות בנייה  תחל בבנייתו של מפעל לוחות גבס, שירושת בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, שיוכל לספק את כל מגוון המוצרים הנדרשים כיום בענף הבניה, לקירות פנים וחוץ עמיד מים, נגד אש ועוד. המפעל החדש יוקם בעלות של כ-190 מיליון שקלים באזור התעשייה פרדס חנה כרכור – קיסריה, בצמוד למפעל החברה הקיים ולמפעל איטונג, והוא צפוי להוסיף למחזור מכירות של החברה כ-250 מיליון שקלים מידי שנה.

 

המפעל החדש ישתרע על שטח של כ 20 דונם, כשהצפי לתחילת שיווק לוחות הגבס צפוי להיות במחצית השנייה של 2024. המפעל צפוי לקלוט כ- 70 עובדים חדשים. בנוסף, החברה תקים מפעל לייצור מסלולים וניצבים, ותשווק מוצרי בידוד ומוצרים נלווים המשלימים את בנייתם של קירות מלוחות גבס. הקמת המפעל תאפשר להרחיב את מגוון המוצרים הקיימים עבור קהל הלקוחות ולתת מענה לצרכי השוק. בנוסף, חברת כרמית מיסטר פיקס תשקיע משאבים רבים בהכשרות סדנאות והדרכות מקצועיות למגוון לקוחותיה שירצו להתמקצע בתחום זה .

 

השינויים בענף הבניה כוללים מעבר מעבודות רטובות לעבודות בלוחות גבס (עבודות יבשות) כשהיתרונות הבולטים הם גמישות תכנונית, זמני הקמה קצרים, בנייה נקייה וחיסכון כלכלי, יותר מכל חלופה אחרת. ניתן לראות כבר היום במגדלים רבי קומות בישראל נעשה שימוש במחיצות הגבס והצלחתו נמדדת מבחינה כלכלית ומבחינת הביקוש.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.