צלילי מנשה – חגיגת זמר ישראלי

0

"צלילי מנשה" חבורת הזמר  הייצוגית של המועצה האזורית מנשה הפיקה  כנס חבורות זמר במועדון הברלה שבלהבות חביבה.

צלילי מנשה במופע במועדון הברלה. צילום: מוא"ז מנשה

קהל של כ-250 איש נהנו לשמוע יצירות ישראליות ולועזיות במופע זמר. החבורה הייצוגית של המועצה, החוגגת מעל 13 שנים לקיומה, הפיקה מופע זמר מהנה  בניהולו המוסיקלי והאומנותי של עדי רון – המנצח והמעבד המוסיקלי של צלילי מנשה.

בערב עלה לברך, מיכאל גל מנהל מחלקת התרבות של המועצה שהתרשם מכמות הקהל שמגיעה למופעי זמר כאלו. ראש המועצה אילן שדה ציין כי לאור ההצלחה  יתקיימו מופעי זמר בשיתוף הברלה גם בעתיד.

בצלילי מנשה שרים 25 זמרות וזמרים המתגוררים בישובי המועצה וסביבתה. החבורה המוסיקלית נפגשת כל יום שני בשעה 20:30 באולם החזרות בבניין המועצה אזורית מנשה ומייצגת את כל תושבי המועצה אזורית מנשה.את המופע הינחה עמנואל רון בדברי קישור מיוחדים. בכנס השתתפו חבורת זמר מרחובות, "רחובות" מהישוב "נופית" בצפון ולהקת "ילדות גדולות" מהאזור. כל חבורה הביאה איתה את הרוח המיוחדת .הפתעת הערב היתה, פלג טל –  ילדה מקיבוץ להבות חביבה ששרה את השיר "אמא שלי" – מתוך פסטיבל הילדים.

השתתפו גם מגמת המוסיקה של בית הספר גוונים ושני גיטריסטים שהצטרפו לצלילי מנשה וניגנו בגיטרות קטע מיוחד לרגל יום המשפחה.הקהל באולם נהנה מהאווירה של הברלה והצטרף בשירה עם חבורות הזמר.בסוף המופע הזמינו צלילי מנשה את כל מי שמעוניין להצטרף ולשיר עם החבורה להגיע בימי שני בשעה 20:30 למועצה האזורית מנשה

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.