לא עוצרים בחורף

0

מזג האוויר הסוער לא הרתיע את עובדי העירייה, אשר יצאו לשטח בגשם זלעפות  ורוחות עזות כדי לטפל בזמן אמת וביעילות בנזקי הסערה

עובדי עיריית חדרה בפעילות ללא הפסקה במזג האוויר הקשה. צילום: דוברות עיריית חדרה

מזג האוויר הסוער שעבר על חדרה בסוף השבוע גרם ברחבי העיר למפגעים ונזקים, אשר למרות הגשמים והרוחות העזות טופלו בזמן אמת וביעילות על-ידי עובדי העירייה.

סמנכ"ל עיריית חדרה משה ביטון ציין כי כתוצאה ממזג האוויר אירעו נזקים בתחומים רבים, וכי עובדי העירייה הוכיחו שוב שהם נכונים לעשות הכל כדי לאפשר לתושבי העיר להמשיך בשגרת חייהם. ביטון: "עובדי העירייה נקראו לצאת ביום שישי האחרון שהיה חורפי במיוחד, עם גשם זלעפות ורוחות עזות, והוכיחו שיש על מי לסמוך. תושבי העיר יכלו לישון בשקט, כי היו מי שאפשרו להם זאת".

הטיפול המהיר בתקלות התאפשר בזכות שיתוף הפעולה של כל אגפי העירייה. כך למשל, עובדי מחלקות החשמל, אחזקת כבישים, ואירועים, שיתפו פעולה בתיקון תאורה שקרסה בשכונת גני אלון. בהמשך פעלו במשותף היחידה לאיכות הסביבה והשיטור העירוני בהסרתם של איסכוריות ושלטי בנייה שקרסו כתוצאה מהרוחות וסיכנו חיים.

הגדיל לעשות אחד ממנהלי המחלקות שיצא בשעת לילה מאוחרת, ובאמצעים שעמדו לרשותו פינה גזעי עצים שנפלו לכביש וסיכנו את המשתמשים בדרך.

ביטון: "עובדי העירייה הפגינו אכפתיות, אחריות ומקצועיות, והביאו כבוד לעיריית חדרה".

בין העובדים שיצאו לשטח במזג האוויר הסוער: מנהל רובע מזרח בוריס בר; עובדי מחלקת חשמל אורן דוד ודורון מלכה; מנהל היחידה לאיכות הסביבה איציק בוזגלו ואנשיו; עובדי המחלקה לאחזקת כבישים דוד יוסיפיאן ואביגדור סעדה; נטשה פרי וצוות השיטור העירוני; כמו כן, צוות המוקד שקיבל את הפניות בשעות הסערה והעבירן לטיפול, טלאור מחבובי ואוראל אדרי.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן חיזק את דבריו של ביטון, וציין כי "זה לא מובן מאליו שעובדים יוצאים ביום שישי בערב סוער וגשום, עוזבים את שולחן השבת ויוצאים לתיקון תקלות, כאשר רק מטרה אחת לנגד עיניהם: לאפשר לתושבי העיר את מנוחת השבת והמשך אורך חיים רגיל, ועל זה אני מצדיע לעובדים".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.