רי/מקס מקצוענים חדרה שוברים שיאים

רי/מקס מקצוענים בחדרה הגיע הרבעון להישגים המקנים לו חברות במועדוני הפרימיום והמגייס של רשת רי/מקס ישראל

0

רי/מקס מקצוענים בחדרה זכה לכבוד מיוחד באירוע הוקרה למובלי רשת רי/מקס  ברבעון 3 2017 שהתקיים השבוע באולם ספרא בשהם, במהלכו הוענקו, תעודות הוקרה למשרדים והסוכנים המצטיינים של הרבעון.

רי/מקס מקצוענים בחדרה בניהולו של הזכיין אבי קרוש, דורג מקום ראשון בדרוג עמלות משרדים, ובמקום הראשון כמשרד מצטיין בגיוס סוכנים בסיכומו של הרבעון השני לשנת 2017. בשם המשרד, קיבלו את ההוקרה מנהלי ומגייסי המשרד: יחיאל עודד, אבידן הינדי, שיראל זקן ושני בלדב מלכה. א

והד ג'רפי וצוותו- איתן מילמן וברק לוי, דורגו בשמינייה הראשונה בדרוג עמלות סוכנים של רשת רי/מקס ישראל ברבעון השלישי של 2017!

ברנרד רסקין, מנכ"ל רי/מקס ישראל, אמר במהלך הערב: "נמצאים כאן לצדי אנשי הנדל"ן הטובים ביותר בישראל, שרכשו ניסיון מקצועי ממיטב המומחים בתחום הנדל"ן בעולם. ההישגים של הרשת ברבעון ה-3 של שנת 2017 , מעידים על כך שהציבור בישראל יודע להעריך עבודה מקצועית. זכייני וסוכני רי/מקס ישראל מייצגים את העילית בתחום תיווך הנדל"ן בארץ. המכנה המשותף של כל מי שזכה להוקרה, הוא התמדה ועבודה קשה. הם לא ויתרו. הם למדו איך להיות מקצוענים והמשיכו להשתפר ולהתמקצע עם הזמן. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולהצדיע לכל הסוכנים והזכיינים המקצוענים שעמדו ביעדים המאתגרים, אתם הכוכבים האמתיים שלנו".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.