התושב ה-10,000 הגיע לעיר חריש

0

חודשי הקיץ האחרונים היו מקפצה משמעותית להתיישבות בחריש. כ- 500 משפחות החליטו לעבור דירה למשכנם החדש. כפי שחזו בחריש, העיר מקבלת פנים חדשות עם מגוון התושבים שנכנסו בתקופה האחרונה.

שוק הנדל"ן בחריש עבר שנים האחרונות תהפוכות גדולות. המחירים בחריש נמצאים בעלייה מתמשכת, בשיעור גבוה מזה של שוק הנדל"ן הכללי בישראל, בעיקר עקב היותה של חריש עיר מתפתחת. כידוע, חריש מתוכננת כעיר ירוקה ומרובה בריאות ירוקות ומגרשי משחקים לילדים ופעוטות. חריש הינה עיר אשר מתוכננת מיסודה ומותאמת לשרת את צרכי האוכלוסייה שתתגורר בה ברמה המתקדמת ביותר.

משפחת קרפט היא עוד אחת מבין מאות המשפחות שהגיעו לחריש בתקופה האחרונה. עת עברו לעיר, לא חשבו שברגע קליטתם אחד מהם יהיה התושב ה-10,000. אבי קרפט, אבי המשפחה, אמר אחר האירוע:" לא ציפינו לקבלת פנים כזו. התרגשנו ושמחנו מאוד".

יצחק קשת , ראש מועצת חריש המופקד על אחד הפרוייקטים הלאומיים הגדולים בישראל אמר: "התכנסנו אתמול במועצה לציין אירוע מרגש. אני מאמין שצריך לחגוג ולברך על הדברים כחלק מהתהליך. אנחנו נמצאים עכשיו בתקופת צמיחה ומרגישים בחריש את התנופה. התושבים שמגיעים לכאן זוכים לקבלת פנים. ההבנה שיש בעיר כ- 10,000 תושבים זה בהחלט מאורע מיוחד. אנחנו עובדים במרץ כדי לספק לתושבים את המענה בכל התחומים ומאחלים לכל התושבים שהגיעו ברוכים הבאים".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.