נחנך כביש שמעון פרס

2

unnamed2-300x200 נחנך כביש שמעון פרסשמעון פרס חנך ביום חמישי את הכביש שנקרא על שמו, כביש שמחבר את מזרח חדרה לכביש 9 וממנו לכביש 6. כביש שמעון פרס אמור לשפר את הנגישות לעיר, ויאפשר פיתוח מואץ ובעיקר בדרום מזרח חדרה. המשמעות היא שכל השכונות הדרומיות כמו: בית אליעזר, ניסן, ברנדס, שכונת הפארק ואחרות יוכלו להתחבר ישירות לכביש 6 ולשחרר את מרכז העיר ואת הכניסה מרחוב ביאליק מהעומס התחבורתי שהיה קיים בהיעדר אלטרנטיבה.

טקס חנוכת הכביש התקיים במעמד שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, ראש העיר צביקה גנדלמן, אנשי לשכתו ואורחים רבים. את האירוע כיבדה בנוכחותה גם ח"כ נאוה בוקר, בעצמה תושבת חדרה.

הנשיא לשעבר פרס הזכיר את ראשוני חדרה שעלו על הקרקע לפני 125 שנה והקימו יישוב באזור קשה ובתנאים בלתי אפשריים. לדבריו, היום חדרה היא כמו פרפר יפה שמצמיח ופורש כנפיים. פרס שיבח את ראש העיר על פיתוח העיר וסיפר לנוכחים על היכרותם רבת שנים.

לדברי השר ישראל כץ, בשש שנותיו במשרד התחבורה התבצעו פרויקטים רבים בחדרה, והדגיש את חשיבותו של כביש שמעון פרס להמשך פיתוחה וצמיחתה של העיר.

ראש העיר, צביקה גנדלמן, הודה לנשיא לשעבר ולשר על השבחים, על הסיוע ועל מעורבותם בקידום ופתיחת הכביש החשוב כל כך לחדרה. גנדלמן הדגיש כי הוא גאה לחנוך את הכביש, וכי יש להודות לקודמיו בתפקיד שהחלו את התהליך, ישראל סדן שיזם את שכונת הפארק וחיים אביטן שהוביל את הקמתה ויזם את דרך שמעון פרס. גנדלמן גם הזמין את אביטן להצטרף אליו לגזירת הסרט.

 

 

2 Comments
  1. פרלה בן יעקב says

    ישר כוח, חדרה במרכז צירי התחבורה החשובים פשוט תענוג!

  2. נאוה מאור כהנא says

    מרומם את הנפש לדעת,כי ראש העיר המכהן,צביקה גנדלמן יודע להוקיר את הנבחרים הקודמים שקדמו את הקמת התשתיות,השכונה ואף הגדיל לעשות בכך שצרף אליו את חיים אביטן לגזור את הסרט.
    כבוד לראש העיר המכהן.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.