תחרות צילומי הטבע של פרדס חנה כרכור

0

בט"ו בשבט בשבוע האחרון הכריזה המועצה על תחרות צילומי הטבע של הישוב. התושבים הוזמנו לשלוח צילומי טבע המתעדים נופים מקומיים, את הצומח והחי  ובעיקר את מרחבי הטבע המיוחדים של פרדס חנה כרכור כיום.

עד כה נשלחו עשרות תמונות מרשימות לדף הפייסבוק של המועצה ובהן מוצגים שדות פתוחים, צילומי תקריב של צמחיה מקומית וטבע מקומי. חלק גדול מהתמונות מאופיין בצבעוניות עזה המשקפת את תחילתה של עונת הפריחה בישוב ובארץ.

בתום שלב איסוף הצילומים המועצה תעלה את כל התמונות כאלבום  בדף המועצה. התמונות שתקבלנה את מספר הלייקים הגבוה ביותר תוכרזנה כזוכות בתחרות.

התמונות שיבחרו יודפסו ויוצגו במסגרת תערוכה ייעודית באירוע השיא של פעילות הטבע העירוני שמקיימת המועצה מידי שנה בשושן פורים, 'המטמון הירוק'.  אירוע 'המטמון הירוק' הינו פעילות אתגרית למשפחות בטבע הכוללת כתבי חידה וניווט בין אתרי טבע בישוב. הפעילות תתקיים השנה ב-22.3.19 בסימן 90 שנה לפרדס חנה ו-50 שנה לאיחוד המושבות. את הפעילות מובילים אגף חינוך ומחלקת איכות סביבה  בשיתוף המתנ"ס, בית ראשונים והחברה להגנת הטבע.

כמו כן, חלק מהתמונות הזוכות אף יוצגו בהמשך בשילוט חוצות ענק ברחבי הישוב.

ראש המועצה, הגר פרי יגור, אשר  אף היא מצלמת להנאתה מפעם לפעם את הטבע המקומי , מסרה: " אני מזמינה את כל התושבים לצאת לטבע, לגלות את פינות החמד ולתעד את הטבע המקומי במלוא הדרו ויופיו. בתחרות הזו המשלבת טבע ויצירה הרווח הוא של כולנו. אני עצמי עוצרת מידי פעם ויוצאת לצלם את מרחבי הטבע היפים, מרחבים שבכוונתי לשמר ולטפח. השנה אירוע 'המטמון הירוק' יערך בסימן 50 שנה לאיחוד המושבות ויום ההולדת ה-90 לפרדס חנה והוא יציג את פני הישוב היום בהיבט של סביבה ירוקה וטבע עירוני, כמובן בשילוב היסטוריה מקומית. "

ניתן להעביר תמונות באמצעות הודעה פרטית לדף הפייסבוק של המועצה או לכתובת המייל: info2@pardes-hanna-karkur.muni.il

תמונות ניתן להעביר עד ל-3.3.19 מועד סגירת ההרשמה.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.