גן סביון מחדרה, זוכה הפרס המחוזי

0

 

ראש העיר צביקה גנדלמן, הממונה גם על תיק החינוך בחדרה, התבשר השבוע על זכייתו של גן סביון בפרס החינוך המחוזי תשע"ו. גן סביון הוא גם חובה ממלכתי בשכונת האוצר, אשר בהובלת הגננת שולה שלום נחשב ייחודי  מאוד בחיבור שלו לטבע ולקיימות.

גנדלמן קיבל את הודעתה של מנהלת המחוז רחל מתוקי, אשר בישרה כי ועדת הפרס בחרה בגן סביון לפרס החינוך של מחוז חיפה לשנת הלימודים תשע"ו. הוועדה מצאה את הגננת שולם שלום ואת צוות הגן ראויים לפרס בזכות דרכם הייחודית והמרשימה לייצר פעילות חינוכית איכותית ופעלתנית בקרב ילדי הגן.

עוד הוסיפה מתוקי כי גן הילדים זוכה להערכה ולמוניטין בקרב הקהילה וההורים, וכי יש להודות לכל צוות הגן אשר בהובלת הגננת שותפים מלאים להישג המרשים.

באגף החינוך בעירייה בניהולה של לאה אבוטבול, כולל המחלקה לחינוך קדם יסודי בניהול של גילה גואטה, בירכו על הזכייה בפרס חינוך.

באגף מסבירים כי הגן זכה בפרס על עשייה פדגוגית ענפה ואיכותית, על ניהול והעצמת הצוות, על האחריות והמחויבות, ועל המסירות לילדי הגן ולהוריהם.

החיבור לקיימות מתבטא, בין היתר, בכך שיש בגן חממה לגידול צמחים, פינה להאכלת ציפורים, עשיית קומפוסט מקליפות של פירות וירקות,  ואף באר לשאיבת מים.

בגן מתקיימים לימודי אמנות על פי תוכנית "מוזה באה לגן" בשיתוף משרד החינוך, ובנוסף משולבים בגן ארבעה סבי גן (שלושה סבים וסבתא) מתנדבים במסגרת פרויקט "סבא בגן", השותפים לעשייה לצד הגננת המטפחת ומוקירה את עבודתם.

גן סביון בולט גם בפתיחותו לאורך השנים לילדים עם צרכים מיוחדים, והצוות מקפיד להתמקצע בתחום החינוך המיוחד. ראש העיר צביקה גנדלמן בירך את הגננת ואת צוות הגן על הזכייה בפרס ושיבח את העשייה המתבצעת לקידום וחינוך ילדי הגן.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.