זוכרים את התלמיד אברהם חוטר ז"ל

0

שנת הלימודים תשע"ט נפתחה בבית הספר החקלאי "ברנקו וייס"  בהתרגשות מהולה בעצב. פתיחת השנה נערכת בצל מותו הטרגי של תלמיד בית הספר אברהם חוטר ז"ל בשבוע הראשון של חופשת הקיץ. מנהל בית הספר, ד"ר משה הרשקוביץ והצוות החינוכי  בתמיכה של הנהגת ההורים של בית הספר בחרו לפתוח את השנה בטקס זיכרון לאברהם ז"ל ובמסר בית ספרי של זהירות ואחריות בדרכים.

במסגרת זו את השנה החדשה פתחה שכבת י"א בבית הספר בטקס  לזכרו של חברם לשכבה – אברהם ז"ל .בטקס נכחו משפחתו של אברהם חוטר ז"ל, גב' אילנה זגול – מנהלת אגף החינוך, נציגי הרווחה, הצוות החינוכי, תלמידי השכבה וחברים משכבות חט"ע. 

את הטקס הכינו יחד מנהלת השכבה מיכל גורש המחנכת של אברהם חוטר ז"ל, אסנת ציוני, בשיתוף מלא של חבריו של אברהם ז"ל. במפגש המרגש שלא השאיר אף עין יבשה,. הועלו סיפורים וזיכרונות אישיים, קטעי קריאה, שירה ותמונות.

מנהלת השכבה מיכל גורש הקריאה את הטקסט "עיגולים של שמחה" של דסי רבינוביץ. וסיפרה: "אברהם זכרונו לברכה נהג ליצור הרבה עיגולי שמחה סביבו, כל החברים ידעו את והרגישו בכך היטב. בואו ונהיה כולנו ממשיכי דרכו. בואו נגלה אחריות בוגרת, ערבות הדדית וחברות אמת. אני מאחלת לכם שתזכו להעניק הרבה עיגולי שמחה לאחרים. יותר מכל אני מקווה שבזכות זה שתגדילו את עיגולי השמחה של האחרים סביבכם, העיגול שלכם יגדל גם הוא."

המחנכת של אברהם ז"ל אשתקד, אסנת ציוני שיתפה: " אני באופן אישי אקח איתי את המילים האחרונות שאמרת לי….בסיום השנה לפני הפרידה לחופשה, שממנה לא חזרת. אמרת לי: "תודה שלא ויתרת לי. אני מעריך את העקשנות והמלחמה שלך." "עוד זיכרון טוב שהשארת לי הוא האור הגדול, הדיבור החיובי שלך על הצבא, כל כך רצית להתגייס לצבא ולהצליח ולהיות משמעותי בו. "נוח על משכבך בשלום. זוכרת ולא שוכחת אותך." חתמה ציוני.

מנהל בית הספר, ד"ר משה הרשקוביץ מסר: "בחרנו בתמיכת הנהגת ההורים לציין את תחילת השנה בטקס זיכרון לאברהם חוטר ז"ל ולהעניק דגש למסר החשוב- זהירות ואחריות.  את המשפט :" פותחים שנה בחקלאי…עם שני כללי זה"ב: זהירות ואחריות, זוכרים את חברנו אברהם חוטר ז"ל". הדפסנו על גב חולצות לבנות של בית הספר אותן הענקנו לכל תלמידי בית הספר בפתיחת השנה. בהכנת המפגש עצמו לקחו חלק לצד מנהלת השכבה והמחנכת חבריו של אברהם ז"ל. מותו המפתיע והטרגי של אברהם ז"ל, שהיה אהוד על רבים, הותיר את התלמידים והצוות החינוכי עם רצון וצורך עז להנציחו במסגרת הבית ספרית. אני מאמין כי המפגש והחיבור למסר חשוב זה "היזהרו, שמרו על עצמכם" בשנת הלימודים משלבת ומאפשרת לנו לממש זאת ולעשות זאת באופן הנכון ביותר-חינוכית, ערכית ואנושית. אנחנו מודים למשפחתו של אברהם ז"ל על שיתוף הפעולה והשתתפותם בטקס המרגש. אנו מאחלים לכולנו שנת לימודים פורייה ורגועה. שנה מצוינת, שמחה ובטוחה."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.