מאות מתושבי האזור הגיעו לאירוע פתיחת הסניף של רימקס חריש

0

המשרד, הראשון לספק לתושבי הסביבה שירותי תיווך של נכסים להשכרה, מכירה ויעוץ נדלנ"י, סיפק בשבועות האחרונים שירות לעשרות לקוחות המבקשים למצוא בעיר את ביתם החדש

DSC_3695-1024x683 מאות מתושבי האזור הגיעו לאירוע פתיחת הסניף של רימקס חריש
מנכ"ל רי/מקס ברנרד רסקין ואנשי סניף חריש צילום: יח"צ

במעמד מיוחד של תושבי העיר, ראש המועצה יצחק קשת, מנכ"ל רימקס ישראל ברנרד רסקין, אנשי עסקים מקומיים וזכיינים ומתווכים מכל הארץ, נחנך סניף של רי/מקס בחריש ומשרד התיווך הראשון שהוקם בעיר המתהווה.

המשרד, שהינו חלק מקבוצת משרדי תיווך רי/מקס מקצוענים החולשים על אזור חדרה, פרדס חנה כרכור וחריש, צפוי לספק לתושבי האזור והסביבה שירותי תיווך של נכסים להשכרה ומכירה. על אף שהמשרד נחנך באופן רשמי רק בימים האחרונים, הוא מספק כבר מזה מספר שבועות שירותים לעשרות לקוחות המבקשים מידע אודות העיר החדשה.

ברנרד רסקין  מנכ"ל רי/מקס ישראל: "אין זה סוד שחריש היא פנינת הנדל"ן וההזדמנויות הבאה של מדינת ישראל בענף הבנייה והפיתוח. אני משוכנע כי אנשי רי/מקס ידעו לתת כמו תמיד 100% מקצועיות במתן יעוץ נדל"ן ותיווך מהימן של נכסים להשכרה ומכירה. חריש היא קהילה ומשפחה, רי/מקס היא משפחה גדולה ואני בטוח שהסנונית הראשונה של משרד התיווך הראשון בעיר, יהיה החבל המקשר בין 2 משפחות אלו בצורה המקסימאלית".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.