טרנדים אופנתיים בולטים בעונת הקיץ 2022

0

עומסי החום במחוזותינו בקיץ לא פוסחים על אף אחד ואין מנוס מלנסות ולהתאים את פרטי הלבוש והאופנה לאקלים המקומי, לקו השיזוף המועדף ולמעברים התכופים בין בילוי מיוזע בחוף הים לבילוי נינוח בקרבת מזגן. הנה כמה טרנדים בולטים שתפסו לנו את העין עד כה בקיץ הנוכחי: 

  1. חליפות מכנסיים – ייתכן מאוד כי המעצבים הבינלאומיים שחתמו על הקו העיצובי הזה לא חשבו בהכרח על האקלים הים-תיכוני, אולם האופנה הישראלית היא במקרים רבים תעתיק לאחותה האירופאית, ומגוון חליפות מכנסיים לנשים, הכוללות בין היתר בלייזרים מעוצבים, מצאו את מקומם יותר ויותר לאחרונה בנוף המקומי בעיקר בבילוי ערב המתאפיינים בלוק יותר מוקפד ואלגנטי. בים היתר הבחנו בלא מעט חליפות מכנסיים מהודרות עם מראה אשת העסקים המכובדת, לצד חליפות קלילות יותר המשדרות יצירתיות וחדשנות עם בדים קלילים ומאווררים (כי בכל זאת חם פה גם בשעות הערב המאוחרות) בשילוב בלייזרים קצרים בגזרת גופיה ומגוון דגמי מכנסיים מתרחבים.

 

  1. עליונית קימונו – הקימונו הקלאסי מוכר לרוב כפריט לבוש שמקורו בתרבות היפנית, אולם בשנים האחרונות תפס תאוצה גדולה בישראל ובעולם כולו בתור פריט עיצובי אלגנטי, וכפריט חוף שיקי לבילוי בים בתור עליונית דקיקה, לרוב במראה שקוף חלקית ומגיע בעיצובים ססגוניים, חיים וצעירים. בקיץ הזה  המגמה מתרחבת כאשר עליונית קימונו לנשים תפסה את מקומה כפריט מאסט, נוח ומחמיא לבילוי בחוף הים שלרוב משתלב מצוין גם עם ג'ינס, כעליונית ארוכה ומשתרכת מעליו, מעל מכנסיים קצרים, משתלשל מטה או במראה הכולל קשירה.

 

  1. גופיות סבא – בקיץ הזה יש מקום של כבוד לגופיות הלבנות, הצמודות ובלתי מעוצבות ששבו לאופנה אחרי שנים ארוכות, ומוכרות יותר בשם "גופיות סבא". גופיות אלו מהוות בסיס לעיצוב ולסטייל אישי ויכולות להשתלב במגוון סגנונות באמצעות שילוב של תכשיט, בגד עליון, ואביזרים נוספים. 

 

  1. סנדלים כמובן – אמרנו גופיות סבא, אמרנו גם סנדלים, פריט חובה בקיץ הישראלי, כאשר מלבד סנדלי השורש המסורתיים בקיץ הזה בולטים גם סנדלי העקב וסנדלי העור כאשר הצבע הלבן שולט וסנדלים לבנים משתלבים מצוין עם המראה היום יומי הקיצי עם ג'ינס קצר ונוח, וכן גם לצד שמלות ערב קיציות ונוחות.

 

  1. שימו לב לצבע הוורוד – נכון, מדובר בצבע ולא פריט לבוש, ובכל זאת קשה להתעלם  כי הוורוד מככב במגוון פריטים אופנה כחלק בלתי נפרד בקיץ הנוכחי. נראה כי כל אישה, בעיקר הצעירות שבנינו, חייבת במלתחה גופיה ורודה בהירה או חולצה צמודה בוורוד פוקסיה עוצמתי, בנדנה ורודה לקשירה מעל הג'ינס ואפילו משקפי השמש זכו לקולקציה ורודה, נשית וצעירה. 

 

  1. משקפי שמש – משקפי השמש עשו מעבר מהיר בעשור האחרון מפריט פונקציונלי לפריט אופנה לכל דבר ועניין, בין אם הם מונחים על העיניים או סתם על הראש, הם מהווים אביזר משלים וצעיר לכל לוק. משקפי השמש שמככבים השנה גדולים יותר, כהים יותר עם נגיעות של זהב, חלקם גם בשילוב אבנים ועיצובים ייחודים ומהווים בקרב נשים רבות לא פחות מאשר תכשיט.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.