כותבי העתיד מבית ספר יבנה חדרה

0

טקס ההכרזה על הזוכים במקומות הראשונים בתחרות הכותבים הצעירים התקיים בבית ספר "יבנה". עשרות ילדים מכל השכבות השתתפו בתחרות שקיים בית הספר וכתבו סיפור קצר פרי דמיונם. התחרות מהווה אחת מנקודות השיא בתוכנית הייחודית לכישורי שפה שמפעיל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך בבתי הספר, בשיתוף ובתמיכת עיריית חדרה.

המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מפעיל תוכנית למצוינות בחינוך בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ, כולל בחדרה. במסגרת זו משתנה שיטת ההוראה בכיתות וניתן דגש מיוחד על יחס אישי לכל תלמיד, וכן חיזוק כישורי השפה (קריאה, כתיבה ודיבור) ככלי לשיפור ההישגים בכל מקצועות הלימוד. מדי שנה מקיים המרכז את תחרות הכותבים הצעירים הארצית בארבע קטגוריות גיל (ג'-ו'). 

הסיפורים הזוכים יתמודדו בגמר תחרות הכותבים הצעירים הארצית שמקיים המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מדי שנה, בהשתתפות כותבים צעירים מכיתות ג'-ו' מעשרות בתי ספר מרחבי הארץ.

הטקס ב"יבנה", שהתקיים במעמד המנהל משה עמרם והצוות החינוכי, נפתח בדברי ברכה מאת הסופרת גיל הר אבן, ולאחר מכן הוכרזו הזוכים: מכיתות ג' זכו במקומות הראשונים התלמידים נוריאל גומה שכתב את הסיפור "קנו לי כלבה" ואפרת מהרטו שכתבה את "פחד גבהים". מכיתות ד' זכו יוסף וגה אולנדר שכתב את הסיפור "לב של אמא", זוהר ישמעני עם הסיפור "בגד הים שנעלם" וטוהר ביבס עם הסיפור "חלום שלא התגשם". מכיתות ה' זכו אפיק אריה שכתב את "מעז יצא מתוק", ירין בן הרוש עם הסיפור "יום בכלבייה" ואביה טקרה עם הסיפור "סיפור אמיתי על אכזבה". מכיתות ו' ייצגו את בית הספר בשלב הגמר התלמידים יגל גיאת שכתב את הסיפור "היום המותח בחיי" וליאם נגה עם הסיפור "חלומה של אימי". 

מנכ"ל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך דן פוטרמן: "אנו גאים להוביל בבית הספר תהליך חינוכי ארוך טווח המוביל למצוינות ולחיזוק האוריינות, המהווה הוכחה שפיתוח מצוינות חינוכית והשקעה בכישורי שפה מחזקים גם את הביטחון של התלמידים וגם את היכולת שלהם להצליח ולהצטיין". 

חלק מהסיפורים המצטיינים של השנים האחרונות ראו לאחרונה אור בספר הילדים "סיפורים במרכז".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.