אזורים יוצאת לשלב ב' בפרויקט "אזורים פלוס" בשכונת ניסן בחדרה

0

בשלב ב' ישווקו שני הבניינים האחרונים בפרויקט עם 70  דירות – כולן 3 ו-4 חדרים, לטובת משפחות צעירות

החברה תקיים אירוע מכירות ב-3.6 במחירים אטרקטיביים של החל מ-1,269,000 שקל לדירת 4 חדרים והחל מ-1,183,000 מיליון שקל לדירת 3 חדרים. המחירים יהיו תקפים רק ליום המכירה

"אזורים פלוס" בשכונת ניסן בחדרה. הדמייה: 3Dvision

חברת אזורים משיקה את שלב ב' בפרויקט "אזורים פלוס" בשכונת ניסן הנחשבת בחדרה, בו ישווקו שני הבניינים האחרונים בפרויקט, מתוך ארבעה, שיכללו 70 דירות בנות 3 ו-4 חדרים בלבד לטובת משפחות צעירות. כמו כן, אזורים הודיעה כי כחלק מתפיסת הקהילה אותה היא מקדמת בפרויקטים השונים שלה, היא תקים בפרויקט מתחם קהילתי ייחודי לדיירי הפרויקט בלבד. המתחם שיוקם במרכז הפרויקט יכלול פעילויות משתנות, בהתאם לשעות היום; בשעות הבוקר יכלול המתחם פעילויות לטף, בהמשך היום ישולבו פעילויות ומשחקים לילדים בגילאי הגן ובית הספר ובערב יאפשר המתחם קיום סדנאות וחוגים להורים.

לרגל ההשקה, תקיים החברה אירוע מכירות ביום שישי ה-3.6.2016 במשרד המכירות של הפרויקט ברחוב משמר הגבול.  באירוע המכירות יוצעו דירות 3 חדרים החל מ-1,183,000 שקל ודירות 4 חדרים החל מ-1,269,000 שקל. המחירים יהיו תקפים ליום המכירה ומספר הדירות יהיה מוגבל.

תמהיל הדירות בשני הבניינים כולל דירות 3 חדרים בגודל 91  מ"ר ומרפסת בגודל 12 מ"ר; דירות 4 חדרים בגדלים של 98-105 מ"ר עם מרפסות של 32-20 מ"ר; וכן דירות גן של 3-4 בגדלים דומים עם גינות בגודל 80-90 מ"ר  מ"ר. למרות התמחור האטרקטיבי והפנייה למשפחות צעירות, המפרט הטכני עשיר במיוחד וכולל ריצוף 80/80, אסלות תלויות, ריצוף דמוי דק במרפסת שמש, דלתות לבנות ועוד.

פרויקט "אזורים פלוס" ממוקם בשכונת ניסן, שכונה ותיקה, שקטה ואיכותית שהוקמה בשנות ה-90 ויש בה רק בתים צמודי קרקע. ילדי הפרויקט ילמדו במוסדות החינוך של השכונה. יתרון נוסף של הפרויקט: הוא גובל ב"שכונת הפארק", הצעירה וממוקם כ-300 מטר בלבד, מפארק חדרה הענק בשטח 90 דונם, הכולל מסלולי הליכה וריצה, אגם מלאכותי, מדשאות, מתקני משחקים לילדים, אמפיתאטרון ופינות חמד נוספות.

פרויקט אזורים פלוס יכלול ארבעה בניינים בני 8 קומות בלבד כל אחד עם ארבע דירות בכל קומה. עד כה שווקו שני הבניינים הראשונים. כל הבניינים בפרויקט נהנים מחזיתות פתוחות, בזכות הבנייה הנמוכה המאפיינת את שכונת ניסן וכן המרווחים הגדולים בין המבנים. הפרויקט יכלול מתחם קהילתי ייחודי לרווחת דיירי הפרויקט. אכלוס שלב ב' של הפרויקט צפוי באפריל 2019.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.