עסקה נוספת נחתמה בפארק העסקים החכם של  קיסריה

0

החברה לנכסי קיסריה וחברת ביופלאן, העוסקת בשירותי רגולציה, תמיכה וניהול במערכות איכות בתחומי הפרמצבטיקה והביו רפואה,חתמו על הסכם לפיו תשכור ביופלאן כ-650 מ"ר במבנה "אופק 10" שבפארק הצפוני העסקה הינה ל-5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות דמי השכירות למשרדים ולהייטק בפארק העסקים של קיסריה עומדים על כ – 62 ₪ למטר

חתימת הסכם עם ביופלאן. צילום: יח"צ

פארק העסקים והתעשייה קיסריה המוביל בתפוסת המשרדים – 96% תפוסה כפי שקבע הסקר האחרון של מאן נכסים – ממשיך להתפתח ולצמוח בצעדי ענק ולהוות יעד אטרקטיבי בעבור תעשיות וחברות רבות במשק המחפשות סביבת עבודה מטופחת ואיכותית. לאחרונה חתמה החברה לנכסי קיסריה על הסכם שכירות נוסף עם חברת ביופלאן בע"מ, המספקת שירותי רגולציה ואיכות לתעשיית התרופות ותעשיות נלוות במשך למעלה מ- 20 שנה, רישוי מוצרים, תקני GMP וכן ייעוץ רגולטורי בתחומי המחקרים הפרה-קליניים. לפי ההסכם, תשכור ביופלאן כ-650 מ"ר במבנה משרדים משוכלל "אופק 10" שבחלקו הצפוני של הפארק, לתקופה של 55 שנים עם אופציה להארכה.

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, ברך את דבי וגאי וגנר – מייסדי ובעלי ביופלאן בע"מ – על הצטרפותם למשפחת הפארק וציין: "פארק העסקים  החכם של קיסריה נמצא בתנופת פיתוח חסרת תקדים ויותר ויותר תעשיות, חברות ובתי עסק המחפשים סביבת עבודה איכותית, המעניקה מעטפת שירותים רחבה ומענה הולם וראוי לצרכי לקוחותיה, בוחרים לקבוע את משכנם אצלנו". והוא הסיף: "אני מאחל לדבי ולגאי וגנר שגשוג והצלחה רבה ומקווה שנמשיך לבסס את מערכת היחסים המקצועית, שכוללת גורמים מובילים בתעשייה הפרמצבטית בישראל ובעולם".

דבי וגאי וגנר ציינו כי במשך תקופה ארוכה חלמו על המעבר לפארק העסקים קיסריה, ושהמהלך הזה ללא ספק יביא לשינוי תדמיתי לחברה ברמה ארצית ועולמית.

רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה ציין כי "אופק 10", שהינו מבנה משרדים והיי-טק משוכלל בן 5 קומות המשתרע על פני כ- 10,200 מ"ר, יהווה מקום מושבן של כמה מהחברות המובילות וביניהן: סיסקו, ארינטה, אוסיו, מיקרובוט מדיקל, אקזטק רובוטיקס ו-Mydario. זהו המבנה השלישי בקומפלקס מבני המשרדים שהקימה החברה לנכסי קיסריה בחלקו הצפוני של הפארק, בסמוך למתחם הרכבת – שכולם מאוכלסים במלואם. לאור ההצלחה האדירה באכלוס המבנה, החברה לנכסי קיסריה מקדמת את הקמתם של שני קמפוסי הייטק נוספים בהיקף של כ-40,000 מ"ר – האחד באזור תחנת הרכבת בפארק הצפוני והשני בכניסה לפארק העסקים הדרומי."

דמי השכירות למשרדים ולהייטק בפארק העסקים של קיסריה עומדים על כ – 62 ₪ למטר.

בפארק העסקים החכם של קיסריה כ- 200 חברות ומועסקים בו כ-9,000 עובדים. סקר גיאוקרטוגרפיה שנערך בקרב המנהלים הפועלים בפארק העלה רמת שביעות רצון נדירה של 91% (!)מרוצים ומרוצים מאוד משירותי הפארק, כאשר כ-3/4 מהמנהלים ממליצים לעמיתיהם לפתוח בפארק העסקים והתעשייה קיסריה חברות חדשות או להעתיק אליו את עסקיהם. יחד עם סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה, רן אלישע ומנהלת השיווק שי-לי טרסר וישי קרניאל, טיפלו בהשכרת הנכסים גם עורכות הדין גליה זיסקינד וטל לוי ממשרד טולצ'ינסקי -שטרן-מרציאנו.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.