קופות החולים נכנסות לחריש

0

במסגרת הצמיחה המרשימה של העיר החדשה, גם קופות החולים נערכות בחריש.

construction-1895879_1280-1024x698 קופות החולים נכנסות לחריש
גם קופות החולים כבר בחריש. צילום אילסטרציה: PIXABAY

קבוצת חנן מור תשכיר יותר מ-500 מ"ר לקופות החולים של כללית ומכבי  נראה שבזאת לא תמו ההסכמים בין הצדדים וקופות החולים נמצאות כרגע במו"מ על השכרת שטח נוסף של 2,600 מ"ר
חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור: "העיר חריש החלה להתאכלס בתושבים החדשים, דבר הדורש יצירת מכלול שירותים הנדרשים לתושבי המקום. כבעלת שטחי מסחר רבים הממוקמים באזורים מרכזיים בעיר, זוכה קבוצת חנן מור להתעניינות רבה מצד גופים אסטרטגיים לשכירת שטחים בחוזים ארוכי טווח"

עסקאות אסטרטגיות לחנן מור בחריש. שתי קופות החולים המובילות בישראל, קופת חולים כללית וקופת חולים מכבי, חתמו על חוזים לשכירת שטחים לפתיחת מרפאות בעיר חריש.

במסגרת ההסכם, שכרה קופת חולים מכבי שטח בהיקף 340 מ"ר. החוזה הינו לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכה ב-60 חודשים נוספים. מכבי תשלם בעבור השטח סכום שכירות שנתי של

כ- 430,000 ש"ח כולל דמי ניהול. קופת חולים כללית, שכרה שטח בהיקף 200 מ"ר. החוזה הינו לתקופה של 40 חודשים עם אופציה להארכה ב-3 שנים נוספות. מכבי תשלם סכום שכירות שנתי של 264,000 ש"ח כולל דמי ניהול.

בזאת לא תמו ההסכמים בין קופות החולים לקבוצת חנן ומור והצדדים מצויים כרגע במו"מ להשכרת שטחים נוספים. קופ"ח מכבי במו"מ על השכרת שטח נוסף של 1,600 מ"ר וכללית במו"מ על השכרת שטח של 1,000 מ"ר, שניהם במגדל המשרדים של MORE LIFE, שצפוי להיפתח ב-2019.

חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור: "העיר חריש החלה להתאכלס בתושבים החדשים, דבר הדורש העמדת כל השירותים הנדרשים לתושבים. כבעלת שטחי מסחר רבים הממוקמים באזורים מרכזיים בעיר, זוכה קבוצת חנן מור להתעניינות רבה מצד גופים אסטרטגיים לשכירת שטחים בחוזים ארוכי טווח."

השטחים הושכרו בפרוייקט המסחרי של החברה, MORE LIFE, הכולל מרכזי קניות ופנאי לכל המשפחה הממוקמים בלב שכונות מגורים על מנת לספק מענה לצרכים היומיומיים כולל שירותים מוניציפליים, מרכזי בריאות, חינוך, בילוי ופנאי. הפרוייקט כולל כ-8000 מ"ר.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.