שובל מתחמי מגורים במכירה מוקדמת לפרויקט "שובל במושבה" פרדס חנה כרכור

0

 

חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ מקבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר החלה בימים אלה בשיווק פרויקט מגורים חדש "שובל במושבה" פרדס חנה כרכור, שיכלול כ-27 יח"ד ב-3 מבנים, חמש קומות כל אחד עם שתי

הדמיה: אילן פיין

דירות בכל קומה ופנטהאוז בקומה העליונה, בסטנדרטים גבוהים עם מפרט יוקרתי המשלב כפריות ומודרניות. מחירי הדירות, יהיו החל מ-  1,115,000₪

לאחר ההצלחה בשיווק פרויקט היוקרה של  "אלוני צורן",  בצורן הוותיקה ברחוב דרך השרון פינת רחוב הדולב ביישוב צורן, שכלל 30 יח"ד עם מפרט יוקרתי וסטיילינג צעיר, חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ, החלה בשיווק פרויקט היוקרה "שובל במושבה" שמוקם  ברחוב המייסדים 40 ובסמוך לכל השירותים הקהילתיים של פרדס חנה כרכור, בתי ספר  וגני ילדים ודקות נסיעה ספורות נסיעה מכביש 6, חצי שעה מחיפה ו40 דק' מת"א  ובנסיעה קצרה מערבה מגיעים למחלף קיסריה על כביש החוף.

מיקומו המיוחד של הפרויקט, אשר נמצא בסמיכות לבתים הכפרים של המושבה כרכור, משתלב באופי הכפרי של האזור. הפרויקט "שובל במושבה" בפרדס חנה כרכור ייבנה בתכנון אדריכלי מוקפד ומתוכנן בצורה ייחודית ומותאמת לצביון המושבה, תוך התחשבות בפרטיות הדיירים ובסביבה תוך שימת דגש על התכנון וההקפדה מהפרטים הכי קטנים עד הכי גדולים, מחומרי הגמר בפיתוח הפרויקט ועד לבנייה עצמה. הפרויקט נבנה במיקום ייחודי המביא איתו בשורה חדשה של שילוב נוחות העיר לצד מגורים באזור כפרי ושליו".

מנהל חטיבת היזמות בחברת שובל מתחמי מגורים ישי רוט, אמר כי, שמנו דגש מיוחד על הפרטיות של הדיירים, בפרויקט היוקרה "שובל במושבה" בפרדס חנה כרכור מתוכננים שלושה מבנים, רק 9 יח"ד בכל מבנה, 2 דירות בקומה. תמהיל הדירות בפרויקט, יציע בכל בניין: דירות 3 חדרים, כ- 84 מ"ר, דירות 4 חדרים, כ- 112 מ"ר עם מרפסות פתוחות ופנטהאוז יחד בקומה, כ- 145 מ"ר + מרפסת כ- 115מ"ר. תכנון הפרויקט בוצע ע"י האדריכל נחום שוץ ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט, נאמד בכ-37 מיליון ₪.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.