כ-1000 משתתפים בצעדת פרדס חנה כרכור

0

ביום שישי האחרון , 21.4.17, נערכה צעדת פרדס חנה כרכור החמישית במספר אותה מובילים בשותפות המועצה המקומית יחד עם המרכז המסחרי BIG  פרדס חנה ומתנ"ס פרדס חנה כרכור . הצעדה המקומית הפכה למסורת בשנים האחרונות.

fixed-2-1024x683 כ-1000 משתתפים בצעדת פרדס חנה כרכור
צעדת פרדס חנה כרכור

בצעדה לקחו חלק כ-1,000 איש ב-19 קבוצות מתוכם 570 תלמידי כיתות ה' בישוב.  וכן קבוצות מביה"ס חקלאי ותנועות נוער. כל צועד צויד בחולצה, כובע, בקבוק מים, מדליה, וחטיף קל לדרך. הצעדה הוזנקה ממרכז ביג והצועדים יצאו לדרך לשבילים הירוקים של הישוב המצויים כעת בשיא פריחתם, נהנים מיום שמש וממראה המרחבים הפתוחים של המושבה.

השנה לראשונה נקבע תקנון תחרותי לצעדה, כאשר לקבוצה הזוכה יוענק בהמשך גביע מהודר ומדליה מיוחדת המעוצבת לזוכים במקום הראשון. הקבוצה הזוכה תתבשר על זכייתה במהלך הימים הקרובים.

סגן ראש המועצה ומחזיק תיק הספורט אלי אטיאס יוזם הצעדה מספר כי : " הרעיון לארגן צעדה מקומית נולד מתוך סקר צרכים שביצענו לפני מספר שנים, במסגרת גיבושה של תכנית האב לספורט. מהסקר עלה כי אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר בקרב התושבים בפרדס חנה וכרכור הינו הליכה. הרמנו את הכפפה וארגנו את צעדת פרדס חנה כרכור הראשונה יחד עם המרכז המסחרי BIG . ההצלחה המרשימה הפכה את הצעדה  למסורת, וזוהי השנה החמישית שאנו עורכים  אותה עבור תושבי פרדס חנה כרכור והסביבה. בכל שנה אנחנו מבקשים לחדש, לרענן ולשפר והשנה רצינו לקיים את הצעדה סמוך לחג הפסח, בעונת האביב וכן להעניק לה ממד תחרותי. נכתב תקנון ונבחרו שופטים למתן ציונים, למעשה, כבר בימים הקרובים אנו נחליט, בהתאם לתקנון, על הקבוצה הזוכה ונבשר על כך לזוכים"

רן גלר, גזבר ומזכיר המועצה, ציין כי :" הצעדה הייתה מוצלחת ואני מקווה כי אף מהנה עבור הצועדים. מרגש עבורנו בכל פעם מחדש לראות את שרשרת הצועדים הארוכה עטופים במרבדים הכפריים המזוהים עם נופי המושבה, לידם ילדים צעירים לבושים בחולצות הצעדה . "

לדברי גלר: "כמו כן, אנו שמחים השנה על הצטרפותם של תלמידי כיתות ה' לצעדה. חינוך לאהבת הארץ מתחיל בהיכרות עם שביליה הלכה למעשה, ללכת בשבילים, בטבע ולעשות זאת עם החברים ועם המשפחה."

אטיאס ביקש להודות לכל מי שלקח חלק בארגון הצעדה: "תודה לראש המועצה על תמיכתו ביוזמה שהתבססה בשנים האחרונות. תודה לכל מי שלקח חלק בארגון הצעדה הנוכחית-דויד שילן מנהל מרכז ביג פרדס חנה, רן גלר גזבר ומזכיר המועצה, קולט ריימונד מנהלת המתנ"ס, יאיר שושן,  רכז הספורט , היישובי, אילנה זגול, מנהלת אגף החינוך במועצה, לעמיקם הרפז, למנהלי/ות בתי הספר על שיתוף הפעולה, לקב"ט הישוב, יעקב סלוים,מנהל בטיחות במוסדות חינוך פבל שטיין, מנהל מחלקת תשתיות ונכסים במועצה, יהודה וקנין, מנהלת שילוט ומכרזים במועצה, זיוה דסקל, מנהל מחלקת תפעול, שוריק, אילן יפת, תודה לשופטי התחרות, לעובדי המועצה, עובדי מתחם ביג ולעובדי מתנ"ס פרדס חנה כרכור.

"תודה לכולם על המאמץ ועל ההתגייסות המשותפת וכמובן תודה לצועדים ולצועדות שהפכו את האירוע למסורת הנפלאה שהינה כיום " מסר אטיאס בדבריו.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.