לארח בחגים מבלי להתפשר על העיצוב והנוחות

0

מותג הבית הוסטס המתמחה בכלים חד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והיגיינה מציג סדרות מעוצבות ואיכותיות של כלים חד פעמיים שיהפכו את האירוח בחג לפשוט במיוחד ויפנו מקום לבילוי משפחתי, מבלי להתפשר על שולחן החג ליפה ומעוצב!

חגים ומועדים ישראלים הם תקופה משמחת בה משפחות רבות בוחרות לארח לסעודות חג אנשים יקרים לליבן, משפחה וחברים. עם זאת, לאחר הארוחה ישנה התעסקות רבה סביב הרצון לסדר את הבלאגן ולשטוף את הכלים, מה שעלול לגזול זמן איכות משפחתי יקר. סדרות הכלים החד פעמיים המהודרות מבית המותג מאפשרות למארחים לארח בית קלות, לסדר את הבלאגן במהרה בתום הארוחה, ובנוסף לא להתפשר על עיצוב שולחן החג!

הכלים המהודרים עשויים פלסטיק קשיח ואיכותי במיוחד וזמינים בשני עיצובים יפים לבחירה, האחד בצבע לבן בעל עיטורים כסופים ואילו השני שקוף לחלוטין עם הטבעה בצורת פרח דקורטיבי. בסיום השימוש ניתן תוך דקות בודדות להשליך את הכלים הישר לאשפה יחד עם שאריות האוכל ולחזור ליהנות עם האורחים. בין הכלים בסדרות המהודרות ניתן למצוא חבילות צלחות במגוון גדלים, קערות, כוסות, כוסות יין, גביעי יין, סכו"ם ועוד. טווח המחירים: 5.90- 17.90 ₪ לחבילה.

להשיג בחנויות המובחרות

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.