מועצת פרדס חנה כרכור נגד הקמתה של תחנת גז באזור

0

מועצת פרדס חנה כרכור ממשיכה במאבק באפשרות הקמתה של תחנת גז באזור נציגי המועצה נפגשו השבוע עם נציגי התושבים ועם ראשי הרשויות באזור

IMG-20170317-WA0003-1024x576 מועצת פרדס חנה כרכור נגד הקמתה של תחנת גז באזור
מתוך ההפגנה בה השתתף סגן ראש המועצה ומחזיק תיק הספורט אלי אטיאס בהפגנה.

מועצת פרדס חנה כרכור ממשיכה לקדם את  המאבק נגד אפשרות הקמתה של תחנת גז באזור. במסגרת זו השתתף השבוע מנהל מחלקת איכות הסביבה במועצה, אייל שני  בפגישה שהתקיימה השבוע  לקידום שיתוף הפעולה בין רשויות האזור. במקביל, נפגשו השבוע נציגי מועצת פרדס חנה כרכור עם נציגות מטה המאבק של התושבים – אלון מרחב וארז אריאב הפגישה התמקדה בדרכים לקידום המאבק המשותף למניעת הקמת התחנה, תוך שימוש בערוצי פרסום להרחבת המאבק הציבורי.

רן גלר גזבר ומזכיר המועצה ציין כי :" עמדת ראש המועצה והנהלת הרשות ברורה ונחרצת – לא יתכן שיציבו באזור אחד מספר מוקדי זיהום שונים, עמדה זו קיבלה חיזוק בפגישה השבוע. מעבר לכך, הצבת תחנת הכוח עלולה להביא להקמתם בהמשך של מתקנים נוספים המבוססים על פעילות התחנה, ולהרחבת המפגע והסכנה עבור התושבים.  פרדס חנה כרכור ממוקמת בסמוך למיקום המיועד של התחנה, עם כל ההשלכות הכרוכות בכך. חשוב להזכיר שעם כל זאת, מדובר בשלב ראשוני, בו טרם הוגשה בקשה מסודרת למוסדות התכנון, ויש לבחון בזהירות את האפשרויות והחלופות העומדות בפנינו כדי להביא לטיפול יעיל, נכון וארוך טווח בנושא.

גלר הוסיף: " אנחנו יחד עם התושבים במטרה להוביל, לשתף, לתמוך ובעיקר להביא בכוחות משותפים לשמירה על אויר נקי בישוב ובאזור. "

ארז אריאב, נציג מטה המאבק  של התושבים ציין כי : " אנחנו רואים חשיבות רבה בהירתמות המועצה יחד עם התושבים למנוע הקמתה של תחנת כוח במשמרות או באזור. אנו מודים למועצה לראש המועצה, חיים געש, על הירתמות חשובה זו, ועל ההתגייסות למען המטרה המשותפת. בהזדמנות זו אני מבקש לאחל לראש המועצה רפואה שלמה והחלמה מהירה."

אנו קוראים לתושבים להצטרף למאבק, זהו מאבק של כולנו עבור כולנו." מסר אריאב.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.