מבשלים זוגיות – ועוד איך!

0

במוצש האחרון הגיע סוף סוף המופע "מבשלים זוגיות" לחדרה. רצינו לראות על מה כולם מדברים לאחרונה ובעיקר מה זה? סטנדאפ? הצגה?

הקהל שהגיע להצגה מעורב וכלל זוגות, מבוגרים, צעירים מה שמעיד כנראה שזוגיות מעניינת את כולנו. את השף בהצגה מגלם יוסי פרץ ארי וכבר בהתחלה אנו מזהים כי הוא מצוי בעיצומו של משבר זוגיות, אליו מצטרפות המאמנת לזוגיות אותה מגלמת סימי אקשוטי, ועל כל צרה שלא תבוא ובמידה והזוגיות תתפוצץ על הבמה צלע נשית נוספת בדמותה של עו"ד הדין לגירושין אותה מגלמת עו"ד גלית צור. הדיאלוג עם הקהל, ופתיחות החמה של השחקנים שוברים דיסטנס מהתחלה, מצטרפת מהקהל שעלתה לבמה ותושאלה על הזוגיות שלה כמעט גנבה את ההצגה.

לצד ההומור המשובח עלו גם לא פעם סיטואציות מהחיים שדיברו אל הרגש, הקלות לפרק יחסים בעידן האינסטנט והמחיר אותו משלמים שני בני הזוג וכמובן הילדים במשפחה.

לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת?

מתחילת המופע עוסק השף בבישול  מרק מוקרם שאת ריחו לא פיספס אף צופה – ההפתעה הגדולה הוא המפגש עם השחקנים לאחר ההצגה וטעימה של מרק נפלא.

לסיכום: מבשלים זוגיות הוא פרץ יוצא דופן של הומור, דינמיקה עם הקהל ושלישיית שחקנים אמיתית, כנה ומצחיקה.

שווה לבדוק מתי הפעם הבאה באיזור של "מבשלים זוגיות" אנחנו בטוח נהיה שם.

מבשלים זוגיות: כתיבה: ניצן כהן ויוסי פרץ ארי. בימוי: ניצן כהן ("גבר אשה מלים", "משחקי חברה" ועוד).

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.