מי רוצה להיות כבאי?

0

unnamed18-300x200 מי רוצה להיות כבאי?unnamed25-300x200 מי רוצה להיות כבאי?מאות תושבים השתתפו ביום קהילה וכוחות ביטחון והצלה, שהתקיים במגרש הפועל חדרה, בו נטלו חלק משטרת ישראל, כיבוי אש, מד"א והרשות הלאומית לבטיחות הדרכים.

יום הקהילה נערך בשיתוף עיריית חדרה, על"ה והתוכנית "עיר ללא אלימות" של המשרד לביטחון פנים. במהלך הפעילות נהנו המשתתפים מהצגת תכלית של כוחות כיבוי אש בהשתלטות על שריפה, הדגמה של פעילות מצילה חיים של מד"א, הסברה משטרתית על פעילות כוחות השיטור, פרשים ומג"ב, רובוט חבלה, רכב מתהפך וסימולטור נהיגה להטמעת חשיבותה של נהיגה זהירה, ושלל פעילויות נוספות. בשטח ניצבה גם ניידת לתרומת דם.

הילדים נהנו מההזדמנות ללבוש מדי כבאים ולהתנסות ברכב כיבוי אש, לבחון מקרוב את תכולתו הפנימית של אמבולנס, לנסות רכבי הצלה שונים, לשמוע הסברים על הנשמה והחייאה, לטפס על ניידת משטרה, ללטף את סוסי הפרשים, להאזין לתזמורת המשטרה ולסייר בין מוקדי הפעלות ודוכנים לרוב.

לסיום העניקו ראש העיר, צביקה גנדלמן, ומנהל מחוז חוף של התוכנית, אריאל דיסקין,  תעודות הוקרה לנציגי כוחות הביטחון וההצלה שלקחו חלק ביום הקהילה ותרמו להצלחתו.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.