מנהלת חדשה לחטיבת הביניים של בית הספר אורט "צומח"

0

נורית בנלולו תנהל את חטיבת הביניים בבית הספר החל מה- 1.9.22. בימים אלו סיימה נורית את תפקידה כמנהלת ביה"ס מעיינות, בית-ספר יסודי במושבה אותו ניהלה מזה 5 שנים. נורית התמודדה במרכז שנוהל ע"י משרד החינוך וזכתה בו.

נורית, בעלת תואר ראשון בקידום וטיפול בנוער והתמחות במדעי החברה, תואר שני בייעוץ חינוכי ובעלת דוקטורט בפילוסופיה מאוניברסיטת בר-אילן. במהלך השנים שימשה נורית בין היתר כמרצה במכללות שונות, וכיועצת חינוכית בבית הספר משגב בגבעת חיים איחוד, בבית הספר דויד בנתניה ובבית הספר האקסטרני "אביב" בנתניה. נורית עתידה לנהל את חטיבת הביניים בבית הספר אורט "צומח" תחת ניהולה של יעל קגנובסקי, מנהלת השש שנתי, שנבחרה לתפקיד לפני מספר חודשים.

אוריה ירדני, מנהלת אגף החינוך: "אנו מברכים את נורית בנולולו על זכייתה במכרז הניהול לחטיבת הביניים באורט "צומח". זוהי זכות עבורנו לאפשר למנהלי הישוב לצמוח ולהתפתח ולהביא לידי ביטוי את כישוריהם ויכולותיהם במסגרות חינוך שונות. אנו מאחלים הצלחה רבה לנורית עם כניסתה לתפקיד החדש".

מנהלת ביה"ס יעל קגנובסקי:" נורית היא מנהלת מקצועית ומנוסה, אשר השיגה הישגים מרשימים בשנותיה כמנהלת בי"ס מעיינות. אנו יוצאות לדרך משותפת של הצמחת בי"ס חדש, ובטוחה שבשיתוף פעולה ועבודת צוות נצעיד את ביה"ס קדימה".

נורית בנולול, מנהלת חטיבת הביניים בית הספר אורט "צומח": "אני שמחה לחתום פרק משמעותי בחיי בו ניהלתי את בית ספר היסודי מעיינות ומתרגשת להתחיל את תפקידי החדש כמנהלת חטיבת הביניים בבית הספר אורט "צומח". אני רואה במעבר אתגר משמעותי ביותר ושמחה שאוכל לסייע לבני הנוער הצעירים להתפתח ולהתבגר."

 

 

 

 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.