מסלול שוחרות ברב תחומי

0

נמשכת ההרשמה למסלול השוחרות בבית הספר הרב תחומי למדעים ואמנויות ע"ש קלמן צהר ז"ל בחדרה. מגמות הלימוד הן: הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים והנדסת חשמל ובקרה. המסלול הוא שלוחה של המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר. בוגרי כיתות ט' המעוניינים להצטרף למסלול זה יעברו מבחני מיון במתמטיקה ובאנגלית ובחינה פסיכוטכנית.

unnamed6-169x300 מסלול שוחרות ברב תחומי

עם גיוסם לצבא, לאחר שלמדו שנתיים לתעודת הנדסאי, מגיעים בוגרי המסלול למערך הטכני של חיל האוויר כאלקטרונאים וחשמלאים, הם עובדים במעבדות, במטוסים, מסוקים, מזל"טים, ונחשפים למערכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בארץ, בין היתר כיפת ברזל.

בצבא הם נחשפים לעולם ההיי-טק והאלקטרוניקה, לחימוש והתקשוב ולתפקידים מעניינים נוספים. כך הם צוברים ניסיון מקצועי על המערכות המתקדמות, דבר שישרת אותם עם שחרורם מהצבא.

זו השנה השמינית שבבית הספר פועל מסלול השוחרות, בשיתוף עם משרד החינוך ומשרד הביטחון. המסלול בחדרה נחשב להצלחה וזוכה להערכה רבה של בכירים בחיל האוויר. בוגרי מסלול השוחרות, יש גם הרבה בנות, נחשבים לעילית המערך הטכני ולעתודה לקצונה הטכנית של חיל האוויר.

המכללות הטכנולוגיות של חיל האוויר הן מסגרות תיכוניות ועל-תיכוניות מקצועיות וקדם-צבאיות, המשלבות לימודים מקצועיים עם עבודה מעשית ואימונים צבאיים על-פי תוכנית של חיל האוויר ומשרד החינוך, בדגש על חינוך לערכים.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.