מתנה מתוקה לראש השנה ולחגים

0

מיזם שוקולד הבוטיק "גוונים של מתוק" הפועל להעצמת בני נוער, נערך לחגי תשרי ומציע קטלוג חדש של מוצרי ומארזי שוקולד לחג. המיזם פועל במסגרת מית"ר "נירים" של אגף הרווחה בעיריית חדרה, בשיתוף עמותת "נירים" ובפיקוח משרד הרווחה. 

מיום הקמת המיזם לפני ארבע שנים שולבו בו כ-100 בני נוער בגילאי 15 עד 18 הלוקחים חלק בישיבות צוות, עוברים קורסים והכשרות ייעודיות לתחום השוקולטייר, מייצרים, אורזים  ולמעשה שותפים בניהול עסק חברתי אמיתי. הנערים והנערות מקבלים שכר מלא עבור עבודתם, רוכשים ומפתחים כלים של מסוגלות תעסוקתית לחיים הבוגרים.

השוקולדים מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ומגוון סוגי המארזים נוחלים הצלחה רבה ונרכשים על-ידי לקוחות פרטיים, חברות עסקיות, גופים ציבוריים ועוד. בני הנוער מייצרים מגוון רחב של מוצרים  הנמכרים לחברות גדולות במשק, וידועים באיכותם. ואגב, כל השמות שניתנו למארזי השוקולד בקטלוג החדש הם שמות של נערים ונערות בוגרי המיזם.

מנהל מית"ר "נירים" שלומי פורקוש מזמין את הציבור להיכנס לקטלוג, להתרשם, להזמין, להעביר לוועד העובדים בארגון, משאבי אנוש או כל לקוח פוטנציאלי שירכוש מארזי שי ובכך יסייע להצלחת המיזם ויאפשר יותר שעות העסקה של בני נוער. "כל הזמנה שתוזמן שווה שעות ייצור ותעסוקה לנוער", הוא מבהיר.

מית"ר "נירים" פועל בשכונת גבעת אולגה כחלק מרצף השירותים של מחלקת הנוער והצעירים באגף הרווחה, בשיתוף עמותת "נירים" ע"ש ניר קריצ'מן ז"ל, לוחם שייטת בן חדרה שנפל בפעילות מבצעית בשנת 2002. הפעילות במית"ר מיועדת למתן מענה חינוכי-טיפולי רב תחומי מתואם בקהילה. המטרה להציע מסגרת חיים נורמטיבית, הכוללת הקניית כישורי חיים, תעסוקה ולימודים, והכנת בני הנוער לחיים עצמאיים. במסגרת "גוונים של מתוק" מגיעים בני הנוער למיזם חברתי מקצועי של ייצור שוקולד אשר במסגרתו הם מוסמכים כשוקולטיירים, לומדים כיצד לייצר מגוון פרלינים ושוקולדים משובחים, בהנחיה צמודה של שוקולטיירים מקצועיים ובליווי צמוד של צוות חינוכי, ומועסקים כעובדים וכצוות עיקרי במיזם. 

מנהל המית"ר שלומי פורקוש מציין את הרוח הגבית והעידוד של מנהלת מחלקת הנוער והצעירים באגף הרווחה ורדה ביטון, ואת מנהלת האגף זיוה היימברג אשר שמה את נושא בני הנוער המטופלים במסגרת אגף הרווחה בעיר בקדימות ראשונה, וכן את שיתופי הפעולה עם השירות לשיקום נוער במשרד העבודה והרווחה והשירותים החברתיים. לדבריו, "כאשר אתם רוכשים את השוקולד שלנו אתם מעניקים מתנה כפולה: גם למקבל השוקולד וגם מתנה מעצימה לנוער. כשאתם מעניקים את המוצרים שלנו אתם מעניקים שי של עתיד מתוק יותר לבני הנוער שמייצרים אותם. המארזים שלנו הם הדרך שלכם לקידום נוער בסיכוי לעתיד מתוק יותר. דווקא היום בתקופת הקורונה, אנו זקוקים לכם יותר מתמיד". 

הזמנות ניתן לבצע באמצעות סיגל, בטלפון: 058-6005082 או בדוא"ל: gvanim.office@gmail.com. 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.