נפתח מועדון לוותיקי העדה האתיופית בגבעת אולגה

0

מועדון לאזרחים ותיקים, יוצאי העדה האתיופית, נפתח בשכונת גבעת אולגה כחלק מיעדי תוכנית "קהילה לדורות". בפתיחת המועדון שותפים אגף הרווחה של העירייה, מתנ"ס גבעת אולגה, ומוקד קליטה בניהולו של מוטי מברט.

המועדון פתוח אחת לשבוע בימי רביעי בין השעות 9:00 עד 12:00 במרכז הנוער של מתנ"ס גבעת אולגה בשכונת אזורים (רחוב בן גוריון 11). במועדון מתקיימות פעילויות שונות כגון: פעילות ספורטיבית, סדנאות אומנות ובהמשך סדנת צילום כחלק מפרויקט קהילתי, ופעילויות נוספות. 

כחלק מפעילויות המועדון בעומדים משתתפי המועדון לצאת ביחד עם קבוצת "סיפור על הדרך" הפועלת במתנ"ס ליום כיף בסחנה, שאליו יוכלו לצרף ילדים ונכדים כחלק מהחיבור הבין-דורי אותו מעודדים בתוכנית "קהילה לדורות".

את תוכנית "קהילה לדורות", במימון קרן הורוביץ, משרד העבודה והרווחה וג'וינט ישראל-אשל, מפעילים בחדרה אגף הרווחה באמצעות המחלקה לאזרחים ותיקים בניהולה של רויטל פוקס, המחלקה למשאבי קהילה בניהולו של שמשון אחרק, העמותה למען הקשיש בניהול המנכ"לית סיגל זיידה, ומתנ"ס גבעת אולגה בניהולו של יואב גולד.

את המועדון מובילות במשותף עו"ס לאזרחים ותיקים באגף הרווחה טגודה טדיסה, רכזת אוכלוסייה מבוגרת במוקד קליטה מוקטה טסמה, ורכזת המועדון קרן אשטו.

תוכנית "קהילה לדורות" חותרת ליצירת רשת מגוונת של מענים איכותיים, חברתיים, קהילתיים וטיפוליים לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים במטרה לאפשר להם להזדקן במקום מגוריהם ובסביבה לה תרמו ובה הם חיים. התוכנית מתבססת על תשתית של קהילה תומכת ומותאמת לצרכים המשתנים של האזרחים הוותיקים המתגוררים בגבעת אולגה.

חדרה נבחרה כאחת ממובילות התוכנית, וזאת לאור ריבוי המיזמים למען האזרחים הוותיקים הקיימים באגף הרווחה בעיריית חדרה ובזכות שיתוף הפעולה הטוב עם העמותה למען הקשיש ומתנ"ס גבעת אולגה. 

  

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.