כולנו אומרים לא לאלימות כלפי נשים!

0

במסגרת הערב תעלה המועצה בהופעת בכורה את ההצגה "ההולכים בדרך" של תאטרון "הכרכרה" כרטיסים במכירה מראש בעלות סמלית של  10 ₪

מנהלת האגף לשירותי רווחה וקהילה, תמי בר ששת המארגנת את הערב יחד עם ארגוני הנשים: " השתתפות בערב מאפשרת הבעת תמיכה במאבק החשוב הזה. כולנו יחד אומרים לא לאלימות כלפי נשים!"

ב22.11.17 פרדס חנה כרכור תציין את יום המאבק נגד אלימות כלפי נשים.  במסגרת הפעילויות הרבות להעלאת מודעות לתופעה הכואבת , נעלה בהופעת בכורה את ההצגה "ההולכים בדרך" של תאטרון "הכרכרה" במרכז לאמנויות הבמה בישוב .

ההצגה המרתקת והחשובה עוסקת באלימות במשפחה ומתמקדת בחזרתו של הבעל המכה לבית ולמשפחה לאחר קבלת טיפול, במטרה לנסות ולהשיב את הבית לשגרה בריאה.

בתום ההצגה ייערך פאנל בהשתתפות במאי ההצגה ארז משולם  ואנשי מקצוע מתחום הטיפול, שיטור קהילתי וארגוני הנשים. הפאנל בהשתתפות הציבור הרחב והוא נועד לייצר שיח חשוב וערכי בנושא אלימות במשפחה ואלימות כלפי נשים בפרט. לקהל תהיה האפשרות לקחת חלק ולשאול את במאי ההצגה ואת אנשי המקצוע שאלות סביב סוגיה זו

את הערב מוביל האגף לשירותי רווחה וקהילה יחד עם הסניפים המקומיים של ארגוני הנשים- ויצ"ו, סוראופטימיסט ואמונה.

מיכל נחמיאס עובדת סוציאלית במרכז לשלום המשפחה באגף לשירותי רווחה וקהילה במועצה מסבירה על שכיחות התופעה : " אלימות בין בני זוג היא תופעה המצויה בכל שכבות האוכלוסייה על סוגיה השונים: אלימות פיזית, פסיכולוגית, כלכלית ומינית. האלימות לובשת פנים רבות ובחלק מהמקרים מדובר באלימות רגשית סמויה ולכן לעיתים קרובות האדם כלפיו מופעלת האלימות או האדם המפעיל אלימות אינם מודעים לכך. אתם לא לבד!  במרכז לשלום המשפחה תקבלו כלים ועזרה מקצועית כדי לפרוץ את המעגל ולנוע מתקיעות לשינוי. המרכז לשלום המשפחה מציע טיפול פרטני, זוגי וקבוצתי בלווי עובדים סוציאליים מומחים בתחום מניעה וטיפול באלימות בין בני זוג. הטיפול ניתן בסביבה תומכת, מקצועית ודיסקרטית." מבקשת נחמיאס להבהיר ולהעביר הלאה את המסר החשוב.

ההצגה "ההולכים בדרך" הינה הצגה חדשה של תאטרון "הכרכרה" אותה כתב וביים ארז משולם. ההצגה מספרת את סיפורם של הילה ועידו זוג נשוי עם אהבה גדולה שחווה קרע גדול במערכת היחסים. הילה חווה קשר אלים ומדכא המוביל אותה להגשת תלונה במשטרה ולפסיקת בית משפט המובילה את הבעל לטיפול ב"בית נועם". לאחר הטיפול עידו חוזר הביתה והשניים מנסים לאחות את הקרעים ולבנות חזרה את האמון האחת בשני ובזוגיות המחודשת.

מנהלת האגף לשירותי רווחה וקהילה במועצה, תמי בר ששת, מוסרת : " אחד הכלים המרכזיים העומדים לרשותנו להעצמת המאבק באלימות כלפי נשים היא העלאת המודעות. לדבר על זה, לחשוף את התופעה ללא בושה, להציף את ממדיה ואת צדדיה הרבים.  אנחנו מזמינים את כולם להגיע לערב.  השתתפות בערב מאפשרת הבעת תמיכה במאבק החשוב הזה. כולנו יחד אומרים לא לאלימות כלפי נשים!"

כרטיסים לערב במכירה מראש, בעלות סמלית של 10 ₪ בלבד באגף לשירותי רווחה וקהילה

בטלפון   077-9779463

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.