עוד מבני הייטק בפארק העסקים קיסריה

0

החברה לנכסי קיסריה זרוע הנדל"ן של קרן רוטשילד מקימה בפארק העסקים קיסריה שני מבני היי טק נוספים בשטח כולל של 12,200 מ"ר  

אופק 11 קנפו כלימור אדריכלים

שלושה חודשים בדיוק לאחר הנחת אבן הפינה לבניין אופק 10 שכבר הולך ומוקם בפארק העסקים הצפוני של קיסריה, הונחה בסוף השבוע, בסמוך לו, אבן הפינה למבנה נוסף – אופק 11 – שתי קומות בשטח כולל של כ- 2,000 מ"ר. המשרדים באופק 11 יושכרו במחיר של כ- 50 ₪ למ"ר מעטפת (מחירי ינואר 2016). בניית הבניין החדש, צפוייה להסתיים ברבעון הראשון של 2017, כאשר בקומת הקרקע שלו יופעל בית קפה נוסף לרווחת עובדי הפארק והאזור.

כאמור, במקביל לתחילת הבנייה באופק 11, מתקדמות עבודות השלד באופק 10 – בניין בן חמש קומות בשטח כולל של 10,200 מ"ר. כ- 1,500 מ"ר מהבניין כבר הושכרו לחברת הביו-טק "ארינטה" שפועלת כיום במבנה אופק 9 בפארק, ומבקשת להרחיב את פעילותה בו.

פארק העסקים קיסריה, מתפרש של פני שטח של כ-3,500 דונם ופועלות בו כ-180 חברות בתחומי ההיי-טק, הביוטכנולוגיה, המכשור הרפואי, טכנולוגיות המים, תעשייה מסורתית ועוד. הפארק המטופח עומד בסטנדרטים בינלאומיים של תכנון, פיתוח, בנייה ואיכות סביבה, נהנה מנגישות קלה לכל צירי התחבורה המרכזיים של ישראל ומתחנת רכבת הפועלת בשטחו. הפארק, המנוהל על ידי שתי הזרועות הכלכליות של קרן רוטשילד קסריה – החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסים. סקר פארקי העסקים של מאן נכסים שפורסם באחרונה בעיתונות הכלכלית, קבע כי זהו פארק העסקים שמציע את החבילה המשתלמת ביותר בישראל. ואכן סקר גיאורטוגרפיה מצא, כי 91% מהמנהלים הפועלים בפארק העסקים קיסריה הביעו שביעות רצון רבה מאוד משירותי הפארק ואף ממליצים לעמיתיהם להעתיק אליו את עסקיהם.

במקביל לבניית מרכזי עסקיים וייצור, מקימה החברה גם מרכזים לוגיסטיים משוכללים וגמישים לפי דרישת הלקוחות. באחרונה פורסם כי חברת סאמיט רכשה מבנה משרדים ותעשייה בפארק ב-70 מיליון ש"ח.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.