פורים עד הבית בחדרה

0

בדיוק לפני שנה חווינו את ההגבלות הראשונות בעקבות הקורונה. אשתקד בוטלו כל אירועי פורים, ולמרות שנראה היה שהשנה אפשר יהיה לחגוג את החג בצורה טובה יותר, החליטה הממשלה על הגבלות גם בפורים הנוכחי, בסוף השבוע הבא.

יחד עם זאת, בעיריית חדרה – באמצעות אגף אתו"ס מחלקת האירועים, אגף נוצ"ץ והמרחבים הקהילתיים של פנאי העיר חדרה ומתנ"ס גבעת אולגה – לא ויתרו ויספקו לתושבים שלל אירועים ופעילויות וירטואליות, אך לא רק, לכל המשפחה ובכל רחבי העיר.

הפעילות המרכזית לילדים תהיה מופע מיוחד של כוכב הילדים של ישראל, יובל המבולבל, שיועבר גם בזום וגם בדף הפייסבוק של מתנ"ס אולגה. המופע ייערך ביום שלישי, 23/2, בשעה 17:00. כמובן שהצפייה במופע חינם לכל התושבים.

הנוער החדרתי יהנה בפורים ממופע סטנד אפ מיוחד של אורי חזקיה. המופע יועבר בזום, ביום שלישי, 23/2, בשעה 19:00.

המופע מרכזי ייערך ביום חמישי, 25/2, בשעות הערב: מופע רחפנים מרהיב בשמי העיר, כאשר הרחפנים למעשה יציירו בשמיים את לוגו 130 שנה לחדרה וסמלים נוספים הקשורים לעיר. המופע ייערך במספר מוקדים מתוך מטרה לחשוף אותו לכמות המירבית של תושבים. כל הפרטים ושעות המופעים באתר עיריית חדרה.

גם המרחבים הקהילתיים בכל רחבי העיר מכינים שפע של פעילויות ומופעים לקהילה, ובשיתוף הקהילה. כל הפרטים על כל הפעילויות וכל המופעים הן באתר עיריית חדרה והן באתר פנאי העיר חדרה ומתנ"ס גבעת אולגה.

בין המופעים המרכזיים, שיועברו בפייסבוק של פנאי העיר: כלנית גיבורת הלב, בר הקוסם והביצה שהתחפשה. במרכז הפנאי רימונים יערכו פעילות מיוחדת לאוכלוסיות מיוחדות, ובכל המרכזים הקהילתיים ידאגו למשלוחי מנות קהילתיים.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.