סדנה כלכלית משותפת לצעירים מעל גיל 18 ולהוריהם

0

בימים אלו צפויה להיפתח סדנה כלכלית חדשה המיועדת לצעירים מעל לגיל 18 יחד עם הוריהם. הסדנה נועדה לתת כלים לצעירים ולהורים אשר מתגוררים יחד להתמודד עם המתחים והציפיות הכרוכים במגורים תחת אותה קורת גג . הסדנה מתמקדת בהיבט הכלכלי ומציגה אפשרויות לשמירה על עצמאות הצעיר גם כשהוא עדיין בבית ההורים. כמו כן, מעניקה הסדנה מידע חשוב על ביטוחים, חובות, תכנון כלכלי, פנסיה ועוד. הסדנה תפתח ב27.5.

לאחרונה הסתיימה ב"הפרדס"  סדנה להגנה עצמית לנשים בשיתוף היחידה לקידום מעמד האישה שהקנתה לנשים מהישוב כלים יעילים להתגוננות במצבים מאיימים. מעבר לתרגולים הפיזיים הסדנה מחזקת ומעצימה את תחושת הביטחון בקרב המתאמנות בסדנה. עוד מתקיימות במקביל סדנאות להורים צעירים מהישוב בתחומים שונים- הפעלות משותפות, סדנת החייאה ועזרה ראשונה ועוד.

נושא חשוב נוסף  המנוהל ב"הפרדס" הוא מתן מלגות לסטודנטים מהישוב. בשבועות הקרובים יתקיימו מספר מפגשי הדרכה לצעירים המבקשים לקבל מלגה ללימודים אקדמיים והאפשרויות העומדות בפניהם. יועצי המרכז מסייעים בפנייה ובהגשת מלגות למבקשים.

קורסים וסדנאות נוספים המתקיימים ב"הפרדס" – סדנאות לאנגלית מדוברת של "ברליץ", הרצאות לאימון אישי (קואצ'ינג) המועברות על ידי מנחה בכיר בחברת "תות" של אלון גל, קורסי פסיכומטרי, ייעוץ לחיילים משוחררים, סדנאות תעסוקה וב15.5 יקיימו הפנינג לילדים בשעות אחר הצהריים.

מן המועצה נמסר: " פעילויות הפרדס מרכז הצעירים נועדו לספק מענה לצרכים המרכזיים של צעירים בגילאי 18-35, החל מתקופת שירותם הצבאי ועד לצעדים הראשונים בהורות. מרבית הצעירים מתמודדים עם אתגרים רבים המהווים את אבני הדרך לחייהם כבוגרים ולמימושם העצמי. ייחודה של הסדנה החדשה להתנהלות כלכלית היא בשילובם של הורי הצעירים והניסיון לייצר מפגש חיובי בין שני העולמות. נקודת המוצא של הסדנה היא המטרה המשותפת של המשתתפים- טובת הצעירים וחשיפתם לכל המחויבות והכלים העומדים לרשותם בהיבט הכלכלי. חשוב, חשוב, חשוב. פרטים מלאים על הסדנה ועל מכלול הפעילויות בדף הפייסבוק של הפרדס מרכז הצעירים ובאתר המועצה."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.