קמפיין #LikeAGirl עם הספורטאיות האולימפיות

0

הוועד האולימפי בישראל ואולוויז, מותג ההיגיינה הנשית משתפים פעולה לקראת המשחקים האולימפיים בריו, ויוצאים במסר לבנות בגיל ההתבגרות: תמשיכו לעסוק בספורט. זאת בעקבות סקר שערך המותג אולוויז שמצא כי מחצית מהבנות בגיל ההתבגרות מפסיקות לעסוק בפעילויות ספרוטיביות מהסיבה שבגילאים האלו הביטחון העצמי שלהן צונח.

הספורטאיות עם אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר&גמבל בעלת המותג אולווייז בישראל וגילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל. צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

המותג אולוויז יעניק חסות לשלוש ספורטאיות וילווה אותן בדרכן לריו. נטע ריבקין, חנה מיננקו ואילנה קרטיש, ישתפו פעולה בקמפיין #LikeAGirl  של אולוייז, במהלך הקמפיין ישתפו הספורטאיות האולימפיות בסיפור האישי שלהן,  ויעודדו נערות להמשיך לעסוק בספורט.

נטע ריבקין: "התחלתי את הקריירה בגיל צעיר, בשלבים קריטיים בחיי נערה, במהלך הזמן תמיד ישנם אנשים שמאמינים בך ויש את אלו שלא מאמינים בך. הבנתי שאני צריכה פשוט לדעת לנטרל את כל הקולות מסביב, את כל מה שמפריע וכל מה שמציק ולהסיר מעליי את כל הספקות והחששות. מסר ממני  לנערות בגיל ההתבגרות: אתן צריכות להציב לעצמכן עובדה שאתן יוצאות ועושות את מה שאתן מאמינות בו"

אילנה קרטיש " בגיל 13, המאמן שלי אמר שאני לא טובה מספיק. אני רציתי להמשיך להתחרות ולהיות הכי טובה שאפשר והיה לי קשה מאוד לקבל את הביקורת שלו. זה היה השלב בו כמעט עזבתי את  ההיאבקות, אבל אם הייתי עושה את זה, לא הייתי הופכת לאישה הבטוחה בעצמה שאני כיום. המסר שלי לנערות בגיל ההתבגרות: אל תעצרו. תמשיכו בפעילות הספורטיבית, תמשיכו להאמין בעצמכן למרות הקשיים"

חנה מיננקו: "התחלתי להתאמן כבר בגיל 8, לאחר שניצחתי את כל הבנים בבית הספר המורה המליצה לי להתאמן באתלטיקה. אמא שלי בכלל רצתה שאלך ללמוד ריקוד או ספורט שהוא יותר "נשי", אבל אני האמנתי שאני מסוגלת והמשכתי בדרכי.  אחרי שהוריי ראו שאני טובה בזה הם העניקו לי הרבה תמיכה שעזרה לי להגיע לאן שהגעתי" המסר שלי, הוא לא לוותר אף פעם ולהמשיך לפעול למטרות שמציבים, למרות המכשולים שבדרך. בנוסף, תמיד להקפיד על חיזוקים עצמיים. אנחנו חזקות ומסוגלות".

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל וראש משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בריו: "כאשר מציבים לספורטאיות צעירות יעדים עם אופק וחזון ברי השגה, מלווים בקריטריונים שקופים וזהים לגברים, אנו רואים את ההתקדמות הגדולה ואת היכולת הטובה שלהן. לראייה, משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בריו 2016 מונה 25 נשים ו-22 גברים. 54% מחברי המשלחת לריו הן ספורטאיות המהוות מודל לחיקוי הערצה והערכה לדור הצעיר"

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.