רשת טיב טעם פותחת סניף בקיסריה

0

 

רשת טיב טעם פותחת 3 סניפים חדשים במיקומים אסטרטגים בשטח כולל של כ- 4,000 מ"ר בהשקעה של 10 מיליון ₪

רשת המרכולים טיב טעם תפתח 3 סניפים חדשים נוספים בשטח כולל של כ- 3,000 מ"ר. בפתיחת שלושת הסניפים תשקיעה הרשת כ – 10 מיליון ₪ והם מצטרפים ל- 35 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ ובשטח כולל של 48,000 מ"ר.

הסניפים החדשים יפתחו בקניון דרורים – בצומת בני דרור (במקום שופר סל), במרכז המסחרי בקיסריה (במקום סופר מקומי בשם פוליצר) ובאבן גבירול פינת פנקס – בתל אביב – במקום בנק דיסקונט (סניף אשר יפעל במתכונת פעילות של 24 שעות 7 ימים בשבוע, פעילות המסתמנת כאחד מנועי הצמיחה של הרשת).

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "מדובר במיקומים אסטרטגים שאינם רוויי תחרות. פתיחת הסניפים  החדשים מרחיבה את הפריסה של טיב טעם לקהל נוסף שייהנה גם הוא משירות, איכות, מגוון מוצרים, חוויה קולינרית, שעות פתיחה והכל במחיר תחרותי". עוד ציין עדי כי "מדובר בבשורה צרכנית לתושבי לב השרון, קיסריה והמשך ההתרחבות בתל אביב. מהלך זה יסייע גם הוא להמשך השיפור בביצועי החברה כפי שהשתקף בדוחות החברה לרבעון השלישי 2015".

קבוצת טיב טעם נסחרת בבורסה בת"א בשווי של כ- 300 מש"ח וסיימה את 3 הרבעונים הראשונים של שנת 2015 עם מכירות של כ-923 מש"ח, גידול בשיעור של כ-5% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וברווח תפעולי של 26.1 מש"ח, המשקף גידול בשיעור של כ-11% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, והניבה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 80 מש"ח.

 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.