המותג ההולנדי PIP STUDIO מציג: צלחות על הקירות

0

צלחות שתלויות על הקירות מזכירות לנו בדרך כלל את הבתים של ההורים או הסבים שלנו עם קונוטציה מיושנת. PIP STUDIO, מותג כלי ההגשה ההולנדי, מחזיר עטרה ליושנה ומציג את הטרנד הנכון ביותר לעיצוב הבית בחורף הקרוב: קולאז' צלחות לקירות!

כלי הגשה יכולים להיות פונקציונאליים בלבד, או שניתן לראות אותם כאקססורייז לכל דבר. בכלי ההגשה של PIP STUDIO הושקעה כל כך הרבה מחשבה בעיצוב, כך שכל צלחת, בנוסף להיותה כלי הגשה פונקציונאלי, הופכת להיות פריט דקורטיבי יפהפייה. המוטיב החוזר של המותג הוא צבעוניות ואלמנטים מן הטבע; פרחים קטנים, עיטורים, ציפורים וכו'. אם יודעים לבחור את הכלים הנכונים ולמקם אותם נכון זה לצד זה, הם יכולים לשדרג את מראה חלל הבית. ניתן לתלות את הצלחות באמצעות מנשא גמיש המותאם לכל סוגי הצלחות, באמצעות דבק או מסמר.

ניתן ליצור קולאז' סולידי המורכב מאותן צלחות, מאותה סדרה, או קולאז' יותר "נועז" המורכב מצלחות בעיצובים שונים וגדלים שונים. אם הצלחות בצבעים שונים, מומלץ למקמן על רקע אחיד ובהיר כדי לא ליצור עומס ויזואלי. אם הצלחות בגוון אחיד ובהיר, ניתן להעז יותר בצבע הקיר שברקע ולבחור צבע כהה או לא שגרתי.

מחיר: החל מ-107 ₪

להשיג בחנויות כלי הבית המובחרות ברחבי האר..

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.