שיפוצי קיץ וטיפול בנושאי בטיחות בגני ילדים בחדרה

0

כמדי שנה עיריית חדרה מבצעת שיפוצי קיץ בגני הילדים, בנוסף לתקציב בגובה של כשני מיליון שקלים לשיפוצי קיץ ושיפוצי עומק,
השנה העמידה העירייה תקציב ייחודי נוסף בגובה מיליון שקלים לצורך ביצוע עבודות בטיחות בגני הילדים ברחבי העיר

 

נדבך חשוב מההצלחה של פתיחת שנת לימודים חדשה ללא תקלות, הנו היערכות מוצלחת של מערכת החינוך העירונית, ובתוך כך שיפוצי קיץ ועומק נרחבים. במסגרת ההיערכות לשנת הלימודים התשפ"ב וכחלק ממדיניותו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן להציב את תחום החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני ובכלל זה השקעה חסרת תקדים בכלל מבני החינוך העירוניים, מבצע אגף אירועים ותחזוקת מבנים בניהולו של אהוד ואנה, בשיתוף עם ממונה הבטיחות העירוני שמעון ניזרי, את שיפוצי הקיץ השנתיים בגני הילדים בסכום כולל של כ 3 מיליוני שקלים במהלך חופשת הקיץ וכן בחגי תשרי, זאת בתיאום עם אגף החינוך של עיריית חדרה בניהולו של שלומי דהן, מחלקת החינוך הקדם יסודי גילה גואטה וצוותי החינוך בגנים, וכן על פי צורכי כל גן, כאשר נושא הבטיחות מוצב כאמור מעל הכל.

על פי צורכי הגנים השונים ובמסגרת עבודות הבטיחות, מבוצעות עבודות להחלפת ריצוף ישן בגנים בריצוף תקני נגד החלקה (אנטי סליפ), צביעת פנים וחוץ בגנים, החלפת מטבחים ישנים בחדשים, החלפת קרמיקה וכלים סניטריים בחדרי שירותים, ביצוע של החלפת צנרת ישנה והתקנת דלתות בשירותים לדלתות טרספה. בנוסף מתבצעת החלפת דלתות ואביזרי הבטיחות הנלווים להן, כגון מגיני אצבעות, גלגלי האטה ומחזירי שמן לסגירתן הבטוחה של הדלתות, החלפת חלונות עץ ישנים בחלונות אלומיניום תקניים, בדיקות מערכות כיבוי אש והכשרתן ובדיקת מערכות החשמל. בגנים בהם קיים הצורך, מוחלפות מערכות מיזוג, וכן מבוצעות תוספות של חדרי טיפול פרא רפואיים בגני החינוך המיוחד בהתאם לצרכי המערכת, בהם הותקנו מערכות מיזוג גם כן. 

בין השיפוצים הנרחבים המתבצעים בגנים, גם חצרות הגנים עוברות בימים אלה מתיחת פנים משמעותית, במסגרתה מותקן דשא סינתטי חדש במקום מדשאות דשא סינתטי ישן או לא תקין, וכן תוספות דשא סינתטי במקומם של שטחי חול בחצרות. כמו כן מתבצע ריצוף של שבילים חדשים ותוספות של שטחי משחק באבנים משתלבות להנאתם של הילדים, החלפת מתקני חצר חדשים ישנים או פגומים והוספת מתקנים חדשים, תיקון והחלפת גדרות היקפיות לגדרות תקניות כולל שערים בעשרות גנים, החלפת פגודות ישנות והוספתם של שטחי צל נוספים בשטחי החצרות.

בחדרה ישנם כ 180 גני ילדים עירוניים, כאשר מרבית העבודות המתבצעות בגנים נעשות במהלך החופש הגדול ויסתיימו לקראת פתיחת שנת הלימודים במטרה ששנת הלימודים תחל כסדרה ותימשך בבטחה, עם זאת כאמור, יבוצעו עבודות נוספות בגנים גם במהלך חגי תשרי, החלים לאורך חודש ספטמבר, במקביל לסיורים מקצועיים המתקיימים באופן שוטף במטרה לעקוב מקרוב אחר התקדמות העבודות, וכדי להבטיח מענה איכותי לצרכי מערכת החינוך העירונית וסביבה נעימה ובטוחה לכלל ילדי העיר.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.