שכונת ההדרים בנימינה – יוצאת לדרך

1

עלות המוערכת של פיתוח שכונת ההדרים בשלב הראשון עומדת על כ-12 מיליון שקלים והעבודות צפויות להימשך כשנה. ראש המועצה, איתי ויסברג: "במסגרת המאמץ להשלים התחייבויות עבר עם כניסתי לתפקיד הנעתי מחדש את פיתוח השכונה ההדרים. פיתוח השכונה חיוני לעתידה של  המושבה תואם את תכנית המתאר שהופקדה לא מכבר ובשורה בין השאר לצעירי המושבה, לזוגות צעירים".

כ-255 יחידות דיור צפויות להיבנות בשנים הקרובות בשכונת ההדרים. הבינוי כולל יחידות צמודות קרקע חד משפחתי, דו משפחתי ותלת משפחתי. לאורך ציר התנועה הראשי מתוכנן פארק מרכזי ובקצה הדרומי ל השכונה שטחים המיועדים למבני ציבור. השכונה מאופיינת בריבוי שטחים ירוקים פתוחים שבילים לאופנים והולכי רגל ושטחים גדולים למבני ציבור. הקרבה לרכבת הקיימת (והמתוכננת) מאפשרת הגעה באופניים וברגל .

כחלק מיעדי המועצה והרצון לשקיפות ושיתוף מידע  ניתן לצפות בחוברת הנחיות הבינוי המלאה ובתכניות באתר המועצה. בנוסף ביום ג' הקרוב, 16.6.20, יתקיים שידור חי בעמוד הפייסבוק של המועצה בו יציגו ראש המועצה ומהנדסת המועצה את תכניות הבינוי של השכונה וישיבו לשאלות הצופים.

נזכיר כי רק לאחרונה סיימה המועצה פיתוח שלב א' של שכונת גבעת הפרחים המונה כ66 יח"ד ואף מספר יחידות נמצאות כבר בתהליך של סיום בניה וקבלת אישורי איכלוס. בנוסף בשנה האחרונה מתבצעת עבודה אינטנסיבית של פיתוח תשתיות ברחבי המושבות בנימינה וגבעת עדה בעלות של מילוני שקלים.

מהנדסת המועצה, אדר' שרון פישמן: "אני שמחה כי לאחר יותר מעשור של אישורי התוכנית אנחנו יוצאים לדרך בפיתוח התשתיות בשכונה שיאפשרו את תחילת הבינוי ויאפשרו לתושבים לבנות את ביתם במושבה"

ראש המועצה, איתי ויסברג: "כחלק מהשקיפות שהמועצה מובילה תוכניות הבינוי המפורטות של השכונה נמצאות באתר המועצה מזה מספר חודשים ובנוסף נקיים שידור חי ביחד עם מהנדסת המועצה במטרה לענות על השאלות שיעלו. מורכבות הבניה צמודות הדופן לשכונת מגורים קיימת לא נסתרה מעיננו ועל כן הקבלן יציג את ההתארגנות המותאמת לאתגרים הקיימים לרבות התמודדות עם צירי תנועה בטוחים. מהנדסת המועצה הקפידה על ניסוח הנחיות בינוי התואמות את אופי המושבה וצרכי העתיד. "

1 Comment
  1. Juli says

    ברצוני לדעת מה בונים והמחירים התחלתיים?

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.