שרת הקליטה ביקרה במרכז הרפואי הלל יפה

0

במהלך הביקור נערך מפגש עם רופאות העובדות בבית החולים במסגרת פרויקט ייחודי משותף של משרד הקליטה ומשרד הבריאות לטובת סיוע בהתמחות ובהעסקה של רופאים עולים.

המפגש החל בפגישה קצרה עם הנהלת בית החולים ואורחים נוספים. בפגישה סקר ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה, את העשייה הענפה בבית החולים. במהלך הסקירה שיתפה השרה לנדבר את הנוכחים בכך ששמעה טובות על בית החולים ואף ציינה מחלקות ספציפיות.

לאחר מכן נפגשה השרה עם 8 רופאות שעלו לארץ בשלוש השנים האחרונות ונקלטו לעבודה במחלקות ילדים, פנימית א', פנימית ד', עיניים והמחלקה לרפואה דחופה, אשר שיתפו את השרה והנוכחים בחוויותיהן. כולן היו אסירות תודה על העובדה כי הקרן אפשרה העסקתן ב"הלל יפה", וכן ציינו כי קיבלו סיוע ניכר גם מצוות המחלקה למשאבי אנוש של המרכז הרפואי וממנהליהן במחלקות השונות.

בסיום המפגש, ערכה השרה סיור קצר בבית החולים, וביקרה במחלקה לפנימית א', שם פגשה את מנהלת המחלקה, ד"ר מרינלה בקרמן, שחלקה עימה את סיפורה האישי כמי שעלתה לארץ בשנות ה- 90'.

לביקור היו שותפים סגן ראש עיריית חדרה, מר רומן גישר, והגב' דלי אלי- מנהלת מחוז חדרה במשרד הקליטה, וכן הנהלת בית החולים – ד"ר אמנון בן משה- המנהל האדמיניסטרטיבי, ד"ר אוהד הוכמן- סגן מנהל המרכז הרפואי והגב' דינה פיינבלט- מנהלת הסיעוד.

 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.