שר האוצר משה כחלון התארח בכנס תעשיות חכמות

0

גיא סברסקי, סיו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, והנרי צימרמן, יו"ר התאחדות התעשיינים מרחב צפון, אירחו את שר האוצר משה כחלון וכ-350 בכירי התעשיינים בצפון בכנס ייחודי בנושא תעשייה חכמה שנערך במתחם פארק העסקים החכם בקיסריה, הראשון מסוגו בישראל.

בדבריו ציין השר כי העתיד נמצא בחדשנות, ולכן כששמע את צמד המילים 'פארק עסקים חכם' ידע מיד שמדובר באירוע שבשבילו שווה להניח הכל בצד ולהגיע לכנס. "אני שמח לעמוד על הבמה ולהצהיר כי אני מאמין שעתידה של ישראל בחדשנות וכי נמשיך לתמוך בעסקים ובתעשיות המקדמות ומקיימות חדשנות". והוא הוסיף: "מתן תמריצים ותמיכה בתעשייה הישראלית המספקת מקומות עבודה איכותיים מביאים בסופו של דבר לצמצום פערים חברתיים".

כרסנטי שפתח את הכנס סיפק לנוכחים הצצה לתוך 'הקוקפיט' המשוכלל ולמוקד העיר החכמה שהקימה החברה לפיתוח קיסריה, באמצעותו מעניקה מנהלת פארק העסקים חוויית שירות מצוינת ליותר מ -270 חברות המאכלסות את הפארק תוך כדי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומערכות שליטה ובקרה בתחומי המים, התחבורה, איכות הסביבה, מערך ההסעות וכמובן הקשר השוטף עם לקוחות הפארק.

בין המכובדים שלקחו חלק בוועידה הדינמית: נחום איצקוביץ, מנהל הרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה, ד"ר מלכה ניר מרשות החדשנות, משה מאיר, מנהל המחלקה המסחרית בחטיבה עסקית של הבנק הבינלאומי, גל ענבר, מנכ"ל icobots, אמיר אלוני, מנכ"ל LeaderMES ואחרים.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.