מערך האבטחה של החפ"ק סיכל שני ניסיונות פריצה בשבוע החולף

0

הגברת הערנות – של התושבים כמו גם של מערך האבטחה בקיסריה, מנעה השבוע שני מקרי פריצה לפחות.

cctv-1144371_1920-300x199 מערך האבטחה של החפ"ק סיכל שני ניסיונות פריצה בשבוע החולף
הגברת העירנות והאבטחה בקיסריה. צילום אילוסטרציה: PIXABAY

משה רוזנטולר, קצין הביטחון ואכיפה ראשי של החפ"ק מדווח, כי בחצות הלילה שבין חמישי לשישי הבחין שומר בשער שכונה 13, באדם חשוד והזעיק את הסיירים. לאחר סריקות נמצא בחור תושב אשקלון, שהסתתר בשיחים כשהוא מצויד באגרופן מתכת. החשוד שעוכב עד הגיע המשטרה התברר כ"בחור טוב" בעל עבר פלילי עשיר בתחום עבירות הרכוש.

הסיכול השני אירע בשבת בצהרים, כאשר סיור יזום של החפ"ק זיהה אדם חשוד ברחוב ספיר. לשאלת הסיירים הוא טען כי הגיע לעבוד באחד הבתים, אך לא ידע לספק כל מידע על "מעסיקו". כמובן שגם האדם הזה עוכב עד הגעת ניידת משטרה – שלקחה אותו אחר כבוד לתחנה. 

"אני שמח להיווכח שיותר ויותר תושבים הפיקו את הלקח המתבקש לנוכח גל הפריצות באזור והטמיעו את המסר שלנו בדבר דריכת מערכת האזעקה גם כאשר נמצאים בבית – כולל בשעות היום" אומר רוזנטולר ומציין "זהו הרגל חיוני לבטיחות כל בני המשפחה – ילדים ומבוגרים כאחד וככל שיותר תושבים יגלו אחריות לביטחונם של ילדיהם ושמירה על רכושם – כך נצליח למנוע פריצות נוספות".

גורמי אבטחה ביישובי הסביבה דיווחו השבוע על שיא שלילי של יותר מ-60 פריצות לבתים באזור. לנוכח מצב נתון זה מתריע גיא גולדיג, ראש מנהלת היישוב והפארק, כי "גל הפריצות במרחב עודנו בעיצומו. מערך האבטחה המעובה והמתוחכם שלנו פועל ביום ובלילה ונוקט באמצעים שקיימים רק במעט מאוד יישובים אחרים – אם בכלל". גולדיג מבקש מהתושבים להמשיך בדריכת מערכת האזעקה הביתית כשיגרה – גם כשנמצאים בבית וגם במשך היום – ולהטמיע את המסר הזה גם בקרב הילדים. לא כהפחדה אלא כמסר של התנהלות אחראית בשיגרה"

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.