אירועי המכביה בחדרה

0

התחרויות בחדרה הן בענפי הכדורגל, הג'ודו, הקראטה והאופניים. מחלקת הספורט של אגף אתו"ס אחראית על כל תחרויות הספורט של המכביה בחדרה, בצוותא עם צוות המכביה. 

בתחילת השבוע נערכו בהיכל האנרבוקס תחרויות הג'ודו, והיוו הצלחה מסחררת. לאולם הגיעו מאות צופים לצפות בתחרויות השונות, כאשר על הכל מנצח יו"ר המכביה והמדליסט האולימפי בג'ודו לשעבר, אריק זאבי. טקס הענקת המדליות נערך במעמד מ"מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, המשנה לראש העיר נתן לבייב, יו"ר מועצת העיר הרב בן ציון נורדמן והמדליסט האולימפי מחדרה, טוהר בוטבול. 

משחקי הכדורגל במסגרת המכביה נערכים במגרש הסינטטי בגבעת אולגה בהשתתפות נבחרות ותיקים בגילאי 35+ ועד 55+. בכל יום המשחקים נערכים גם בשעות הבוקר וגם בשעות אחר הצהריים. בהמשך השבוע נערכו באנרבוקס תחרויות הקרטה, כאשר בדומה לג'ודו התחרויות היו אישיות וקבוצתיות. ביום רביעי נערכה תחרות האופניים במזרח העיר.

תחרויות יום שני – הן בכדורגל והן בג'ודו – נפתחו בדקת דומיה מרגשת במלאת 28 שנה לפיגוע הרצחני בשגרירות ישראל בבואנוס איירס, בו נרצחו 85 אנשים ומאות אחרים נפצעו. מאוחר יותר באותו היום, חברי נבחרת ארגנטינה בג'ודו נצפו מתחבקים על הפודיום וחוגגים את המדליות שלהם, תוך שירת המנון ארגנטינה. 

רגע מרגש נוסף נרשם במהלך משחק הכדורגל של נבחרת ישראל מול אורוגוואי, כאשר נבחרת המתופפים של אקי"ם חדרה ליוו ועודדו את הנבחרת מקרוב. 

ניר בן חיים, מ"מ ראש העיר בפועל: "חדרה על המפה גם בספורט. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המכביה ונרגשים לארח בעיר מאות ספורטאים וספורטאיות מכל העולם. עבור העיר חדרה מדובר באירוע מכונן, ואין לי ספק שנמשיך לארח כאן אצלנו בהיכל האנרבוקס תחרויות בין-לאומית ברמה הגבוהה ביותר". 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.