כנס חינוך בחדרה – חזון ועתיד

0

500 אנשי ונשות החינוך היסודי מחדרה השתתפו היום בכנס מקצועי שנערך ביוזמת אגף החינוך באנרבוקס, במעמד מ"מ ראש העיר בפועל ניר בן חיים, מנהל המחוז ד"ר סער הראל, הממונה על החינוך עו"ד טל אליהו, מנהל אגף החינוך שלומי דהן ומשפחת ליאון. 

העיר חדרה נבחרה כאחת משתי ערים בארץ להיכלל בתכנית ראשית – מחנכות למען שינוי בהובלת קרן משפחת ליאון בשיתוף מחוז חיפה ואגף החינוך בעיר. 

הכנס הפגיש את המשתתפים, מנהלי בתי ספר, מורים ומחנכים, מפקחים ושותפים, עם מחנכים מובילים מהחינוך היסודי בעיר אשר שיתפו את הקהל בבחירתם בתחום החינוך ומה מייחד אותם כמחנכים. בתחילת הכנס, התקיים "טד" בהובלת מנהלת מחלקת החינוך היסודי, הגב' שלי הרוש, שעסק באני המאמין החינוכי שלה ובחשיבות המחנכים לחיזוק תחושת השייכות והחוסן הרגשי – חברתי של התלמידים בבית הספר ובקבוצת השווים. 

עוד בכנס הוכרזו המחנכים והמחנכות הזוכים בקול קורא לקידום יוזמה פורצת דרך לצמצום פערים ושיוויון הזדמנויות. המחנכים הזוכים קיבלו מענק כספי בגובה עשרות אלפי שקלים מטעם קרן ליאון, שתורמת רבות למערכת החינוך בחדרה, למימוש היוזמות בבתי הספר היסודיים בעיר בשנת הלימודים הבאה. היוזמות הזוכות: "כיתת התעלומות של אסף" של המחנך אסף פרידמן מבי"ס גבעול; "דואר אילן רמון" של המחנכת אוסנת לס מבי"ס אילן רמון; "חמ"ד של בוקר דרך סטיילינג רגשי" של המחנכת פלורית מרציאנו מבי"ס שילה; "טיול רגשי חברתי" של המחנך אהרון מרציאנו מבי"ס תחכמוני; "תטפס על הר, אתה יכול, אני איתך" של המחנכת הדר גולדשטיין יובל מבי"ס הגורן ו"בשבילי השמיים הם הגבול" של המחנכת חגית איפרח מבי"ס תחכמוני. 

ניר בן חיים, מ"מ ראש העיר בפועל: "חינוך הוא האמצעי החשוב ביותר ליצור חברת מופת ולעיצוב דור העתיד של העיר והמדינה. אני גאה שבחדרה מערכת חינוך המקדמת שוויון הזדמנויות וחדשנות חינוכית, ומאפשרת לאנשי ונשות החינוך להגשים חלומות ולקדם יוזמות חינוכיות פורצות דרך. אני מודה לאנשי החינוך ולאגף החינוך על עבודה נפלאה ומקצועית ומסירות למען תלמידי ותלמידות העיר ולקרן משפחת ליאון על התרומה והשותפות לקידום החינוך בחדרה." 

ד״ר סער הראל, מנהל מחוז חיפה, משרד החינוך: "בחדרה יש אנשי חינוך מן השורה הראשונה, תלמידי העיר מקבלים את החינוך הטוב ביותר, אני מודה לקרן משפחת ליאון ולאנשי אגף החינוך על חתירה מתמדת למצוינות וחדשנות בחינוך, אנחנו כאן במשרד החינוך לרשותכם, להגשים את כל התוכניות שלכם ובשותפות מלאה״.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.