נשות עסקים בחדרה דיגיטליות

0

ראש העיר צביקה גנדלמן וסגן ראש העיר רומן גישר בירכו את נשות העסקים שלומדות במחזור הפתיחה של קורס "דיגיטליות בעסקים", שיזמה חברת המועצה ויו״ר הוועדה לקידום מעמד האישה עו״ד מירי נחשונוב.

נחשונוב הובילה שיתוף פעולה עם בנק לאומי לפתיחת קורס לשיווק דיגיטלי לנשים, כחלק מהפעילות לקידום והצלחה של עסקים בעיר. 

במחזור הראשון לומדות כ-50 נשים בעלות עסק מחדרה, לאחר שעברו ועדת קבלה מקצועית שבחנה את הנוכחות העסקית ברשת, ידע דיגיטלי קודם וכדומה. בקורס קיבלו המשתתפות כלים משמעותיים לשיווק דיגיטלי, להצלחת העסק בעידן הרשתות החברתיות באמצעות כתיבה ברשת, בלוגינג, פייסבוק, מיתוג ונטוורקינג וכדומה, ונושאים נוספים שהועברו על-ידי אנשי המקצוע.

לדברי נחשונוב: "עם המינוי שלי ליו״ר הוועדה לקידום מעמד האישה, שמתי לי למטרה לפעול לקידום נשים בכל מעגלי החיים ונשים בעלות עסק בפרט. פתיחת הקורס של ״דיגיטליות בעסקים״ בחדרה הוא בשורה משמחת לכל נשות העסקים בעיר, בהתחשב בעובדה שהקורס התנהל עד היום בתל אביב וכעת מגיע גם אלינו. אמשיך לפעול ללא לאות לטובת נשות העיר בהבאת פרויקטים ייחודיים גם בעתיד".

גנדלמן וגישר הגיעו לפתיחת הקורס, שוחחו עם נשות העסקים ושיבחו את רצונן להעשיר את ידיעותיהן המקצועיות בתחום השיווק המקוון. 

לדברי גנדלמן וגישר, ועדת הנשים בעירייה בראשות עו"ד מירי נחשונוב, הוקמה בעיקר בשביל מטרתו כאלה, להעשרה ולקידום נשים בתחומים שונים.  

בעירייה מסבירים כי פורום נשות העסקים אשר הוקם לפני כשנה בשם פורום "קהילהלה", מהווה פלטפורמה ליצירת תשתית לשיתופי פעולה, נטוורקינג, תכנים מקצועיים, כלים ניהוליים ועוד. בנוסף הוא מקדם פרויקטים ייחודיים, בדומה למיזם "דיגיטליות בעסקים", רובם ללא עלות או בעלות סמלית בלבד. הקורס שהסתיים השבוע לא יהיה האחרון, אלא מהווה את יריית הפתיחה לקיום קורסים העשרתיים לקהילת נשות העסקים בחדרה.

נשות עסקים מוזמנות להצטרף לקהילת "קהילהלה" בפייסבוק וליהנות ממגוון תכנים לניהול ושיווק העסק, ובנוסף לקבל עדכונים על קורסים, פעילויות, ומפגשים בנושאים שונים..

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.