חינוך פרדס חנה כרכור

פרס החינוך המחוזי הוענק לביה"ס שדות וליחידה לקידום נוער בפרדס חנה כרכור

ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יוני חכימי : "ברכות חמות למנהלים היקרים שלנו טלמור קלוס – ביה"ס שדות וג'ורג ביטן – יחידה לקידום נוער ולצוותי החינוך על קבלת פרס החינוך המחוזי לשנת תשפ"ג. הפרס משקף את מסירותכם לחינוך ילדי המושבה ומהווה השראה עבור צוותים חינוכיים ברחבי המחוז ואף מעבר לו".

 

מובילים בחינוך! מוסדות החינוך: ביה"ס שדות והיחידה לקידום נוער במועצה המקומית פרדס חנה כרכור קיבלו השבוע את פרס החינוך המחוזי לשנת תשפ"ג בטקס מרגש שהופק ע"י משרד החינוך, מחוז חיפה. הפרס הוענק לשני מוסדות החינוך על היותם מקדמי מצויינות, יזמות וחדשנות פדגוגית

 

ביה"ס שדות, בניהולה של טלמור קלוס וצוות ביה"ס מובילים ייחודיות בתחום החינוך ליזמות ומטמיעים תרבות של תפיסה וחשיבה יזמית בקרב הילדים. הצוות החינוכי מחנך ומלמד להצמחת יזמים, בעלי חשיבה חדשנית, פורצת דרך וממנפת הזדמנויות.

בביה"ס הלמידה מבוססת יזמות המאפשרת חוויית למידה ייחודית: הוראה/למידה פורצי גבולות, מעודדת יצירתיות, רלוונטית ומשמעותית בהתאמה לתפקודי הלומד של המאה ה-21.

 

היחידה לקידום נוער, בניהולו של ג'ורג ביטן מפעילים את תכנית היל"ה. ביסודה של תכנית היל"ה מונחת השקפת עולם הרואה בהשכלה אמצעי למוביליות חברתית ולשילוב נורמטיבי בחברה הישראלית. התכנית מיועדת לבני נוער אשר מסיבות שונות מצויים מחוץ למסגרת החינוך הפורמלית, ומציעה להם מסלולי לימוד שונים המותאמים אישית לכל נער ונערה ומאפשרים פיתוח ומימוש עצמי. מנהל היחידה, ג'ורג' ביטן, המדריכים והצוות הטיפולי עושים לילות כימים עבור כל ילד וילדה במרכז, לא מוותרים על אף אחד/ אחת ומלווים את התלמידים והתלמידות במסירות אין קץ למסלולי החיים העצמאיים.

אוריה ירדני, מנהלת אגף החינוך במועצה : "בימים מורכבים אלו הפוקדים את המדינתנו זכייתם של בתי הספר בפרס החינוך מהווה קרן אור ומעצימה את התהליכים החינוכיים ועשיית הצוותים החינוכיים. אני מבקשת להודות למנהלים ולצוותי החינוך שלנו, המשיכו להצעיד את מערכת החינוך היישובית קדימה".

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

חינוך

פרס החינוך לפרדס חנה

המועצה קיבלה 100 אלף ₪ להשקעה בפרויקטים חינוכיים
חינוך

שוב חילופי מנהלים באגף החינוך בחדרה

לאה אבוטבול הודיעה על יציאה לחופשה ללא תשלום
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים