עיריית חדרה פרסמה מכרז לסלילה ברחוב יפה נוף ושדרות האביב

0

לקראת תחילת העבודות ברחוב יפה נוף הנחה ראש העיר לקדם גם את ביצוע העבודות בשדרות האביב, המהווה חוליה חשובה בהנגשת תיכון בית אליעזר

ראש העיר צביקה גנדלמן בסיור בתוואי העבודות. צילום: עיריית חדרה

עיריית חדרה עומדת להתחיל בביצוע עבודות סלילה, תשתית ופיתוח, ברחוב יפה נוף בשכונת בית אליעזר, ובהנחיית ראש העיר צביקה גנדלמן יורחבו העבודות ויכללו גם את שדרות האביב. באמצעות החברה הכלכלית חדרה פרסמה העירייה מכרז לביצוע העבודות, ואף קיימה סיור קבלנים באזור. בעוד כחודש ייפתחו מעטפות המכרז וייבחר הקבלן המבצע.

מדובר בחלק מתוכנית כוללת למערך כבישים בבית אליעזר, שיקיפו את השכונה המוקמת על-ידי חברת "אפריקה ישראל" במתחם הספורטן לשעבר, דרך מרכז הקליטה ושדרות האביב, עם חיבור לרחובות העצמאות, התמרים, וכ"ט בנובמבר שבו כבר מבוצעות עבודות לשדרוג הכביש.

הפרויקט הנרחב מתוכנן להתבצע בשלבים, כאשר שלביו הראשונים נאמדים בכ-12 מיליון שקלים, ולביצועו מייעדת העירייה גם את כספי ההיטלים והאגרות שתשלם "אפריקה ישראל". במסגרת העבודות יבוצעו תשתיות, כולל חשמל, ביוב וניקוז, וכן סלילה, מדרכה, תאורה, ופיתוח.השלב הראשון שתוכנן היה ביצוע יפה נוף עם כניסה לרחוב גת, ואילו שדרות האביב תוכננו לביצוע בשלב מאוחר יותר.

בסיור שקיים ראש העיר בשטח, בליווי מנכ"ל חכ"ל עופר מלכה, מהנדס העיר אינג' נועם גרייף, ומנהל מחלקת התשתיות יהושע אבישר, הנחה גנדלמן לאחד את שני השלבים ולבצע את העבודות המתוכננות להתחיל בקרוב גם בשדרות האביב. במקביל מקודם הסכם הפיתוח עם מינהל מקרקעי ישראל, לביצוע פיתוח מלא של תשתיות ל-200 יחידות דיור הצפויות להיבנות לאורך התוואי בסמוך לתיכון בית אליעזר.

לדברי ראש העיר גנדלמן: "הצוותים המקצועיים של העירייה הכינו תוכניות לפיתוח שלבי, תלוי תקציב, של כבישים בבית אליעזר הוותיקה. מאחר שכבר יצא מכרז לפיתוח יפה נוף בואך שדרות האביב, הנחיתי לתת קדימות לרחוב ולבצע את העבודות גם בו. שדרות האביב מהווה חוליה חשובה בהנגשת תיכון בית אליעזר, וסלילתו  תשפר את רמת הבטיחות בכביש, לטובת נהגים והולכי רגל כאחד, ביניהם תלמידים רבים".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.