ביקור השר לשירותי דת בחדרה

0

השר לשירותי דת, חה"כ דוד אזולאי, ערך ביקור עבודה בחדרה במטרה לבחון אפשרויות סיוע לקידום פרויקטים ומבני דת בעיר.

השר דוד אזולאי עם ראש העיר והמשנה. צילום: דוברות עיריית חדרה

השר הגיע עם צוות מקצועי המונה את בכירי משרדו, והחל את ביקורו בישיבת עבודה במשרדי המועצה הדתית, בהשתתפות המשנה לראש העיר בועז ביטון, חבר הנהלת העיר ניסו אביטן, יו"ר המועצה הדתית מאיר לוגסי ואחרים.

בנוסף נפגש השר עם נציגים מהקהילה האתיופית שבאו לדון עימו בעניין המוהל שהתבטא כנגד הקהילה האתיופית.

בתום המפגש המשיך השר ופמלייתו אל עיריית חדרה, שם נערכה ישיבת עבודה עם ראש העיר צביקה גנדלמן, סגנים, חברי מועצת העיר והצוות המקצועי של העירייה.

הישיבה נפתחה על-ידי ראש העיר בסקירה מקיפה על העיר, התפתחותה המואצת וצרכיה כעיר מחוז הצפויה להכפיל את מספר תושביה בעשור הקרוב.

המשנה לראש העיר בועז ביטון סקר את נושא שירותי הדת בעיר והתפתחותם בשנים האחרונות. ביטון ציין כי בשנתיים האחרונות הושקע תקציב גדול בתיקון ושיפוץ העירוב, שיפוץ מקווה הטהרה בשכונת הפארק, שיפוץ מקווה הטהרה לגברים בשכונת גבעת אולגה, ובנוסף מתוכנן שיפוץ מסיבי במקווה הטהרה בשכונת יצחק. ביטון הוסיף כי כי יש צורך בבניית בתי כנסת בשכונת הפארק ובשכונת עין הים, "מאחר שמדובר בשכונות גדולות עם אלפי תושבים, מבלי יכולת בסיסית ואלמנטארית להתפלל בקרבת הבית".

בהמשך הסיור ביקר השר לשירותי דת במקוואות טהרה, וכן בבתי הספר "תהילה" ו"באר מרים", ובישיבת "אור יוסף" בגבעת אולגה.

בסיום סיורו בעיר אמר השר אזולאי: "נמשיך ונסייע לעיר חדרה ככל יכולתנו על מנת לקדם תוכניות להמשך הרחבת שירותי הדת בעיר ושכונותיה".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.