טלוויזיה קהילתית חדרה, סוגרים שנה

0

חברי הטלוויזיה הקהילתית של חדרה ציינו עוד שנה של כתבות איכותיות על המתרחש בעיר

אירוע לסיום שנת פעילות של הטלוויזיה הקהילתית התקיים במתנ"ס בית אליעזר. הטלוויזיה הקהילתית פועלת בחדרה כפרויקט של המדור לאוכלוסייה מבוגרת באגף הרווחה בעירייה, וכחלק מהעמותה למען הקשיש, עם תמיכה ותקצוב של משרד התקשורת.

בין היתר מסקרת הטלוויזיה נושאים ואירועים קהילתיים, ואף הכינה כתבות על אתרי טיולים ואתרי מורשת בעיר, כולל בריכת עטא, פארק נחל חדרה, יער חדרה, שמורת גדור, המסלול ההיסטורי, שיפוץ מגדל המים ועוד. בנוסף מסקרת הטלוויזיה הקהילתית את אירועי שנת ה-125 לחדרה.

הטלוויזיה הקהילתית חדרה היא מהבולטות בטלוויזיה הקהילתית בארץ, ונחשבת כיוצרת סרטים ברמה איכותית גבוהה ביותר. המתנדבים יוצרים סרטים קצרים וארוכים, המשודרים בטלוויזיה בימי שלישי בשעה 19:00 ובשישי בשעה 17:30 בערוץ 98. בנוסף מוקרנים הסרטים במסגרות שונות, כולל הרצאות על חדרה, במרכזי תרבות ומועדונים קהילתיים בעיר.

את האירוע לציון סיום שנת הפעילות הנחתה חברת ההנהלה אסתר קבין, והשתתפו בו חברי הטלוויזיה הקהילתית, מנחה הטלוויזיה ישי בונה, מנהל הטלוויזיה אריק  אורון, ובוגרים של קורס שהסתיים לאחרונה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם סגנית ראש העיר חדוה יחזקאלי, מנכ"לית העמותה למען הקשיש סיגל זיידה, יו"ר העמותה למען הקשיש בחדרה טובה בן זאב, מנהלת המחלקה לאוכלוסייה המבוגרת בעיריית חדרה רויטל פוקס, ומנהלת מתנ"ס בית אליעזר מירב נבון.

את עמותת הטלוויזיה הקהילתית ייצג מנהל העמותה יוחאי רוטנברג, שהגיע במיוחד מירושלים, וציין את רמתה המקצועית של הקבוצה ואת איכות הסרטים המופקים על-ידה.

משתתפי האירוע ציינו את העבודה המבורכת המתבצעת במשך השנה, את הרמה הגבוהה של המגזינים ואת העובדה שקבוצת הטלוויזיה הקהילתית של חדרה מהווה דוגמה לעבודת צוות ויצירה פורייה.

במהלך האירוע הוקרנו סרטי ביכורים של בוגרי הקורס החדש וברכות מצולמות מחברי הקבוצה

לסיום השנה.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.