מנכ"ל eBay ישראל במרכז הצעירים חדרה

0

במסגרת החממה הטכנולוגית המיועדת ליזמים צעירים התקיימו במרכז הצעירים חדרה הרצאות בנושאי יזמות וסטארטאפ

 

צילום:דוברות

במסגרת החממה הטכנולוגית, המיועדת לסטרטאפיסטים ויזמים צעירים, התקיימו במרכז הצעירים העירוני בחדרה הרצאות בנושאי יזמות וסטארטאפ, ביניהם הרצאתו של מנכ"ל eBay ישראל.

במרכז צעירים חדרה מעניקים מעטפת רחבה, בשילוב חברת HATCH, המקיפה את שלל התחומים בהם יזמים צעירים נזקקים לעזרה, החל מייעוץ משפטי ופיננסי ועד למציאת משקיעים רלוונטיים עבור הסטארט-אפ המיועד.

כמו כן מציע מרכז הצעירים העירוני מרחב עבודה חדשני המספק תנאים בסטנדרטים גבוהים לצוותי היזמות, כך שיוכלו לבלות את השעות המרובות בנוחות ויעילות.

כלל השירותים שמציע המרכז, הפועל במסגרת העמותה העירונית לתרבות הפנאי, הינם ללא עלות, מרצון לעודד את קהילת היזמות הטכנולוגית בעיר.

בין ההרצאות בלטה הרצאתו של יובל מטלון, מנכ"ל eBay ישראל. מטלון שיתף עם עשרות הנוכחים, שהגיעו להאזין לו, את  סיפור ההצלחה של  eBay ישראל ודיבר על החדשנות והטכנולוגיה בעתיד. ההרצאה נחלה הצלחה, ומטלון נשאר ושוחח עם רבים מהנוכחים שעה ארוכה לאחר סיומה.

ההרצאה פתחה את תחילת סדרת ההרצאות של תכנית HATCH  להעשרת תרבות הפנאי לציבור היזמים ואנשי הטכנולוגיה בעיר והסביבה. התוכנית מסייעת ליזמים טכנולוגים ומקדמת חברות סטארט-אפ בשלביהם הראשונים מאזור חדרה והסביבה.

סדרת ההרצאות נערכות במרכז הצעירים בעיר, והן פתוחות וחינמית לציבור הרחב.

לכניסת תוכנית HATCH לחדרה סייעו סגנית ראש העיר חדווה יחזקאלי וחבר מועצת העיר, אוהד מרחב, המחזיק תיק הצעירים בעיר, ובשיתוף מנהלת מרכז הצעירים הדר מרום ומנהלי התוכנית.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.