"צירים ומסמרים" תערוכה חדשה במרכז האמנות המשותף בגבעת חביבה

0

התערוכה החדשה נפתחה ב-20.1 במרכז האמנות המשותף בגבעת חביבה היא תערוכת יחיד של עדי סנד, יוצר הקופסונים המפורסמים ברחבי קירות תל אביב. בתערוכה זו מציג סנד המוכר כאמן היוצר בעיקר אמנות אורבנית, במרחב הגלריה ובסביבותיו, פעולות במרחב הכוללות: ציור, פיסול, הצבה, התייחסויות ארכיטקטוניות, ולראשונה בעבודותיו-אנימציה. 

סנד שנולד בגבעת השלושה ומגיע כעת לגבעת חביבה מקיים יחסי אהבה –שנאה ל"גבעה", מרחב שהוא מרגיש מאז ומתמיד ומחבר אותו לגבעת ילדותו.

פעולותיו נעות לרוב במרחבים הציבוריים, בין הטיפות ולא פעם בתחומים אפורים שבין הציבורי לפרטי, בין ה"עיקרי" ל"שולי"; הוא נע בין תחומים ובין חומרים, ועבודותיו הן כמעט תמיד עבודות שמתחילות כהתייחסות שלו לקיים; הקיים שהופך אצלו למצע, ולאחר מכן לעיתים אף יוצא משליטתו, נמחק או משתנה בהיותו חשוף וציבורי.

בתערוכה זו סנד מציג גם את הקופסונים (דמויות אותן הוא מפתח כמעט שני עשורים, שרבוט מבוקר שהחל מהפשטה של מעטפה ולאט לאט הואנש לכדי דמויות, ואריאציות ועולמות שלמים), גם עבודות רדי מייד דאדאסטיות באופיין וגם את הפנימי והשקט יותר: פיסול קרמי, אישי, עם מבע ראשוני אך בעל תחושת בשלות, ממורק ומלא בחללים פנימיים ומקומות.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.