ריכוז אירועי הסילבסטר באזור

0

ריכוז אירועי השנה החדשה באיזור – שמעתם על אירוע מעניין נוסף?  עורכי אירוע סילבסטר מיוחד?  שתפו אותנו ואנו נצרף אותו לרשימה

צילום: יח"צ

מועדון הברלה בקיבוץ להבות חביבה יפתח את השנה האזרחית החדשה במסיבת סילבסטר צבעונית.
ביום חמישי, 31 לדצמבר 2015, תעלה על בימת המועדון להקת רוקוויל במופע קאברים לענקי הרוק מכל הזמנים: קווין, פינק פלויד, יו 2 ועוד.

להקת רוקוויל מונה חמישה נגנים ושלוש זמרות ליווי מוכשרים שמבטיחים להפוך את הסילבסטר שלכם למסיבת ריקודים סוערת.

לאחר המופע תתקיים מסיבת ריקודים עם די.ג'יי דרור כהן. פתיחת דלתות: 21:30 תחילת המופע: 22:30 מחיר: 110 ₪


ניוקי סלמון מסעדת תטה צילום:יח"צ

מסעדת 'תטה' – פרדס חנה במסעדת 'תטה' של השף ניר פרומר יקיימו בערב השנה החדשה ארוחה זוגית מלאה ומפנקת מיוחד, הכוללת מנת פתיחה זוגית , 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות, 2 מנות תוספות, קינוח זוגי , שתיה קרה לבחירה (לימונדה או בירה) ו2 שתיה חמה. בין המנות פרי ידיו של השף פרומר: שניצל העגל המפורסם, טורטליני צידים, ניוקי ערמונים והפטוש של תטה. המסעדה תהיה מקושטת כמיטב המסורת.
טלפון להזמנות – 04-6376401 תטה – כביש 650, פרדס חנה, מתחם דור-אלון*לא כשר

 

 

 


קינוח חגיגי לסילבסטר בBBB. צילום: הגר אטיאס

רשת BBB, חוגגת את הסילבסטר ולכבוד החגיגות מציעה ללקוחותיה קינוח מתוק וקוקטייל מיוחד, אשר יוגשו במיוחד לסועדים ולחוגגים את ליל הסילבסטר בסניפי הרשת ברחבי הארץ. הקינוח אשר יוגש בחגיגות הסילבסטר הוא Strawberry Kiss – מרנג תות עם קרם מסקרפונה המוגש עם רוטב תות חם.  מחיר הקינוח Strawberry Kiss – 38 ₪.  קוקטייל הסילבסטר אשר נבחר ללוות את החגיגות ברשת BBB הוא Royal Strawberry המורכב מאפרול ומחית תות על בסיס קאווה.  מחיר הקוקטייל Royal Strawberry – 29 ₪. חברי מועדון נהנים מ-10% הנחה.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.