יומנגס, משיקים את "השמנמן המתמיד"

0

יומנגס, מוסד ההמבורגרים מהמפורסמים בישראל, משיק את "השמנמן המתמיד" – קליקת החברים הראשונה שלו. הרשת, המוכרת בין היתר בקשר הפתוח והישיר שלה עם קהל לקוחותיה, מקימה פלטפורמה רשמית בה הלקוח שותף ומעורב בפעילויות השיווקיות והקולינריות של הרשת, וכן הוא זוכה להטבות בלעדיות המיועדות אך ורק למתגאים בתואר "השמנמן המתמיד". עלות ההצטרפות לקליקה של הרשת הינה 50 ש"ח, והמצטרפים יזכו להטבות כספיות בשווי 200 ש"ח וכניסה לקליקה סגורה עם מגוון רחב של פעילויות בלעדיות.

מטרת הקמת הקליקה של "השמנמן המתמיד" היא להעניק חוויה פרסונאלית, מותאמת ומקסימלית לפי דרישות ורצונות הלקוחות. הקליקה תהווה ערוץ תקשורת ישיר ואותנטי בין הרשת לקהל לקוחותיהם המוגדרים כשגרירים. הרשת מייצרת לעצמה קהילת חברים אמיתית אשר מספקת לחבריה מלבד הטבות כלכליות גם ערך לחובבי ההמבורגרים המוגזמים. מלבד היכולת להיות חלק ממקבלי ההחלטות, חברות ב"שמנמן המתמיד" תקנה הזמנה לימי הפנינג ומכירות בלעדיים עבור חברי המועדון בלבד והשתתפות במגוון רחב של פעילויות צפויות, ובעתיד אף יקנו השתתפות בתחרויות והגרלות בלעדיות עם מגוון רחב של פרסים משוגעים כמנהג הרשת, בהם טיולים קולינאריים, ימי טעימות למנות חדשות בתפריט ועוד.

ההצטרפות ל"שמנמן המתמיד" נעשית בסניפי הרשת. תוך 24 שעות מההצטרפות, יהנה השמנמן משלוש הטבות כספיות – שתי הנחות של 50 ש"ח כ"א על רכישה ב-100 ש"ח ובנוסף בחודש בו חל יום ההולדת שלו, יהנה מהמבורגר עם שתי תוספת לפי בחירתו ללא תשלום.

טל בכר סמנכ"ל שיווק ואחד ממקימי הרשת: "בניגוד למועדוני לקוחות, תפיסת העולם של יומנגס דוגלת בפינוק, כיף, חיוך ויצירתיות. השמנמן המתמיד יהווה ערך מוסף עבור כל מי שחבר בו, לא רק מבחינה כלכלית אלה גם מבחינת הוויה והנאה. והכל עם חיוך. כשלקוח נרשם לשמנמן המתמיד הוא נכנס ל"קליקה" של יומנגס, משמע הוא ידע הכל לפני כולם. אנחנו רואים בלקוחותינו שותפים, ונשלב אותם בפעילויות השונות והייחודיות של יומנגס".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.